Seuraa Australiaan WH:lla/muuten?

(Luettu 11181 kertaa)

JoniP

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Seuraa Australiaan WH:lla/muuten?
« Vastaus #20 : 26.07.2016, 12:25:35 »
Hola hola! Meikämandoliini on kans lähdössä syyskuun alussa kiertämään maailmaa Aasian kautta Australiaan.
Pääseekö ryhmään mukaan, niin pääsee stormaamaan ja kontaktoitumaan  :D

P.S en osaa käyttää tätä foorumia vielä :D

ira90

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #21 : 26.07.2016, 13:01:48 »
Onko täällä ketään kuka olis lähdössä ens vuoden puolella?:) täällä 25 vuotias Tamperelainen suunnittelee myöskin lähtöä, ja todennäköisesti on käymässä niin että kaveripiiristä ei löydy sellaisia ketkä haluais lähtee pidemmäks aikaa (6-12kk)  :-\ paljon on tullut matkusteltua, mutta ei oo aikasemmin tullut oltua reissussa useampaa kuukautta.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2016, 13:06:10 kirjoittanut ira90 »

doorbellings

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #22 : 26.07.2016, 13:19:05 »
Moi!
Joo, ryhmä on edelleen elossa (erityisesti viikonloppuisin, pahoittelut siitä jo etukäteen) ja mukaan mahtuu. Meitä on jo 16 ja toistaiseksi kaikki on suunnittelemassa lähtöä tämän vuoden puolella, suurin osa wh:lla.

Koska päällikkö-Niina luopu yksinvaltijuudestaan, niin voitte laittaa niitä numeroita meille muillekki, ap:tä lukuunottamatta kaikki on ryhmässä.  ::)
Tai ehkä sekin.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2016, 14:32:32 kirjoittanut doorbellings »

emmiys

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #23 : 15.08.2016, 14:51:12 »
Heippa!

Täällä olis 23-vuotias naisenalku lähdössä marraskuun toinen päivä Sydneyyn WH-merkeissä. Kaikenlainen vertaistuki on enemmän kuin tervetullutta, olis mukava päästä mukaan whatsappailemaan! :)

tikru88

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #24 : 15.08.2016, 15:21:00 »
Moikka!! Olen 28-vuotias nainen ja asun Turun lähellä. Itellä lähtö edessä 10.10  ja suuntana Sydney :) Mutkin saa lisätä whatsapp ryhmään. Mieluusti fiilistelisin ja jännittäisin sekä keskustelisin askarruttavista asioista muiden Ausseihin lähtevien kanssa :)

Tomtom1

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #25 : 18.08.2016, 14:20:21 »
Holaa!  Täältä löytyis kans yks ausseihin suuntaava! Syyskuussa ois lähtö ja itärannikolle päin menossa.  Yksin matkaamassa, joten ois siistiä päästä kans ryhmään mukaan!  :)

AtteV

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #26 : 18.08.2016, 16:04:02 »
Doorbellingsille tiputettu viesti laatikkoon puhnro:n kanssa :)

Pussijamssi

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #27 : 18.08.2016, 16:39:43 »
Moi,

Australia kutsuu muakin, Sydneyyn lento 11.10. Laitoin viestiä mun numerosta myöskin, en jotenkin yhtään jaksa suunnitella tätä retkeä niin jospa whatsapp-ryhmän innostus tarttuisi minuunkin!

doorbellings

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #28 : 21.08.2016, 21:35:40 »
Jos jotain halukasta ei ole lisätty ryhmään, niin ilmottakaa. :)
Lähtijöitä on jo melkeen 30. Osa menossa Aasian kautta ja määränpäät AU:ssa on Sydney, Melbourne, Perth ja EOS. Lähtöajankohdat vaihtelee elokuusta ensi vuoden puolelle. Suurin osa porukasta on menossa WH-viisumilla mutta myös lyhyempiä reissuja suunnitteilla.

josebud

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #29 : 31.08.2016, 00:51:16 »
Heips! Täällä olisi myös yksi 25-vuotias nainen Turusta, lähtö lokakuun alussa Thaimaan kautta Australiaan. Ajattelin lentää Phuketista joko Sydneyhin tai Melbourneen, mutta en ole vielä ostanut lippua. Tänään lääkärintarkastukset läpäisty Helsingissä ja nyt vaan odottelen sitä viisumia. :) Voisin kanssa liittyä mukaan whatsappailemaan!

tamra

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #30 : 13.09.2016, 13:01:06 »
Moikku!
Vautsi miten paljon poppoota nyt menossa Ausseihin:) Täällä myös yksi WH-viisumilla lähtijä! Ikää mulla on 22 ja starttaan 1.11. Singaporen kautta Melbourneen. Aasiassa on tullut reissailtua, mutta ei kuukautta pidempää, joten jänskä vuosi on edessä! Ryhmään ois kiva päästä mukaan:) Alotan reissun yksin mutta matkaan tarttuu mukaan vuoden vaihteella 2 muuta! Joten seuraa ei koskaan voi olla liikaa:)

doorbellings

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #31 : 17.09.2016, 22:12:49 »
Laitatko tamra numeron, niin lisään ryhmään. :)

Michelangelo

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #32 : 12.10.2016, 12:16:18 »
Moi! Ilmoittautuisin mielelläni ryhmään mukaan. Laskeuduin viikko sitten Gold Coastille ja ellen nyt satu töitä pian täältä löytämään, lähden kohti pohjoista :) WH-viisumilla olen siis liikkeellä.

doorbellings

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #33 : 19.10.2016, 05:40:56 »
Michelangelo, tervetuloa vaan, laita numero mulle niin lisään ryhmään. :)

milkky

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #34 : 21.10.2016, 14:26:53 »
Moikka!

Mun kiinnostaa kans! Ois kans haaveena mennä ausseihin ja mahdollisesti uuteen-seelantiin. Tulisin n. kolmeksi viikoksi tammi- helmikuussa. Ois kiva ainakin osan matkaa olla seuraa :).

MikeL

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #35 : 25.10.2016, 12:37:23 »
Moikka! Oon suunnitellut että lähtisin tuossa tammi-maaliskuun välissä Australiaan Wh:lla mutta tarvisin apua kaikissa alku asioissa kun en ole ennen käynyt. Lisäksi matkaseura olisi mukavaa kun kukaan kavereista eimnyt.oikein innostunut lähtemään. Olen 22-vuotias poika Keski-pohjanmaalta.  :)
« Viimeksi muokattu: 25.10.2016, 12:56:27 kirjoittanut MikeL »
The only impossible journey is the one you never begin.

Katjaje

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #36 : 30.10.2016, 17:00:16 »
Moikka! Olen suunnitellut lähteväni Ausseihin wh-viisumilla vuodenvaihteessa ja tarkoituksena olisi myös juhlia Uutta Vuotta Sydneyssä. Olen myös lähdössä yksin, joten seuraa kelpaisi :) Haluaisin myös osallistua teidän watsapp ryhmään jos vain pääsee vielä!

ritarinmatkassa

• Reissaaja
  • Voi juku.
    • Profiili
    • Ritarin matkassa
    • Sähköposti
« Vastaus #37 : 02.11.2016, 05:37:58 »
Hellureii, täällä Ilari kambotsasta tekstaa, meikäläinen kanssa rahapulan jälkeen suuntaan ausseihin (luultavasti melbourneen, kuullut että aivan uskomaton kaupunki, joka viikko musafestareita, ilmapiiri upee ja ihmiset ystävällisiä) joulun jälkeen, jos rahat loppuu aiemmin niin sitten aiemmin jo.

Voiskos joku lisätä whatsappiin, taitaa tällä suomen numerolla lisääntyä +358459550594 mutta jos tuo ei toimi niin sitten mun kambotsan prepaidi pitäis toimii +855969242734

Tattista jo etukäteen, laitan vielä liiderille numerot!

MikeL

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #38 : 03.11.2016, 21:46:09 »
Katjaje ja Ilari laitoin teille YV!
The only impossible journey is the one you never begin.

miiamara

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #39 : 10.11.2016, 22:56:30 »
Hei! itsellä kans suuntana Sydney helmikuussa 2017 (itseasiassa saan jopa viettää ystävänpäivän lentäen haha!) Olen 23- vuotias matkailijatar itä-suomesta. Aion WH-viisumilla tulla ja luultavasti koko vuoden viipyä. Jos joku on australiassa tai menossa samoihin aikoihin voisi olla mukava esim treffata Sydneyssä, tai sitten muuten sovitella aikatauluja ja nähdä jossain muualla :)