Hanavesi ja hammasharja

(Luettu 7898 kertaa)

psyc0

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Hanavesi ja hammasharja
« Vastaus #20 : 13.08.2016, 01:00:48 »
Juomaveden kelvottomuutta on niin eri tasoista. Jossain maissa se on vain pahaa/ kloorista, toki semmosella voi pestä hammasharjansa. Me oltiin viimeksi Maputossa, Mosambikissa, kun kuopus laski hanasta vettä ja joi. Pahimmat hepulit tuosta sai isäntäperheen äiti, joka on matkustanut Afrikan ristiin rastiin ja elää täysin ilman huolta mistään. Hän oli itse saanut alkueläintartunnan samasta vedestä. Heillä vesi suodatettiin Britalla kahteen kertaan, mutta eivät antaneet meidän heikkojen turistien juoda muuta kuin pullotettua vettä. Kieltämättä tuon jälkeen kaikki esim. Euroopan vesi on tuntunut aika turvalliselta. :D Ei tulisi mieleenkään pestä siellä pullovedellä hampaita, vaikka pullovesi on usein juomavetenä maun vuoksi. Se, mitä ihmiset ei useinkaan älyä, on että kaikki jääkoneet käyttää hanavettä - koko loma ollaan supertarkkoja ettei hanasta juoda, mutta baarissa jokainen juoma on lantrattu just sillä vedellä.

No eikai sillä valiä jos wodka, wiskin ottaa on the rocks. sama kai se onko hanavettä tai pullovettä kunhan alkoholia on tarpeeksi kuolettamaan pöpöt. mä pesen hampaat usein pelkällä vodkalla kunhan alholipros on yli 40. Dont worry, no problem.

amalija

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Hanavesi ja hammasharja
« Vastaus #21 : 24.08.2016, 00:15:37 »
Olen pitänyt periaatteena, että jos en juo vettä niin en käytä sitä myöskään hammasharjan huuhteluun. Pulloveden käyttö ärsyttää, mutta jos vesi on "oikeasti likaista" eli ei vain pahanmakuista niin vältän sen käyttöä muuhun kuin suihkussa käyntiin. Tietenkin lipsahduksiakin tulee silloin tällöin..
Tanssii hullu Amalia kamalia tansseja tanssii
                    -Leevi and the Leavings-