Norwegian ja koneenvaihto New Yorkiin lennettäessä

(Luettu 675 kertaa)

turistiurpo

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Katselin spesifejä päivämääriä menopaluuvisiitilleni Isoon Omenaan. Etsintääni parhaiten täsmäävät lennot löysin Momondon kautta Norwegianin operoimina. Lähtö siis Helsingistä ja koneenvaihto Arlandassa ja vaihtoaikaa molempiin suuntiin lennettäessä siellä1 h 45 min. Riittääkö kokemustenne mukaan tämä aika koneenvaihtoon ja onko ruumassa mahdollisesti olevat tavarat selvitettävä vaikka lentoyhtiö säilyy kaiken aikaa samana? Entä jos ensimmäinen kone myöhästyy, järjestääkö Norwegian minut tarvittaessa myöhemmällä lennolla kohteeseen? Typeriä kyselen, mutta nimimerkkini selittänee syynkin asiantilaan.  ;)

fl0yf

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Norwegian ja koneenvaihto New Yorkiin lennettäessä
« Vastaus #1 : 10.01.2017, 20:30:57 »
Kyllä tuo aika riittää hyvin. Itse olen lentänyt jenkkeihin Arlandan kautta Norwegianilla ja vaihtoaikaa oli myös saman verran, tai 10min vähemmän. Kerkesi todella hyvin. Jos ensimmäinen lento myöhästyy niin he järjestävät sinut kyllä perille, kunhan kummatkin lennot ovat samalla lipulla.

Ja tosiaan nuo matkatavarat menevät automaattisesti melkeinpä aina oletuksena lopulliseen kohteeseen, mutta itse aina varmistan tuon vielä baggage drop -tiskillä.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2017, 20:38:30 kirjoittanut fl0yf »

turistiurpo

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Norwegian ja koneenvaihto New Yorkiin lennettäessä
« Vastaus #2 : 11.01.2017, 16:02:07 »
Tuhannet kiitokset asiallisesta ja huojentavasta vastauksesta sinulle fl0yf!