Turkish Airlines

(Luettu 97277 kertaa)

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Turkish Airlines
« Vastaus #320 : 05.01.2017, 16:58:39 »
No, mua ei kiinnosta palaakaan lähteä yhen aikaan yöllä tutustumaan mihinkään kohteeseen. Enkä ole todella ottamassa mistään mitään huonetta varsinkaan 40€:n hintaista.

Olen siis Suomessa käymässä kaks viikkoa ja tämä paluumatkalla Intiaan. Kyllä vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä.

bisnesmatkaaja

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #321 : 05.01.2017, 21:36:59 »
No, mua ei kiinnosta palaakaan lähteä yhen aikaan yöllä tutustumaan mihinkään kohteeseen. Enkä ole todella ottamassa mistään mitään huonetta varsinkaan 40€:n hintaista.

Olen siis Suomessa käymässä kaks viikkoa ja tämä paluumatkalla Intiaan. Kyllä vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä.
Kannattaa varmaan jäädä kotiin ensi kerralla tai ottaa suorat lennot, jos vaivainen 40e pilaa koko matkan  ;D
Köyhille kallista ja kaikille saman hintaista

Matkailijoitsija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #322 : 05.01.2017, 21:41:13 »

Kannattaa varmaan jäädä kotiin ensi kerralla tai ottaa suorat lennot, jos vaivainen 40e pilaa koko matkan  ;D

Väh. 40e + syömiset + taksi + bussi. Itseänikään ei kiinnostaisi lähteä "tutustumaan" lennon jälkeen johonkin kaupunkiin klo 19:30 jälkeen.

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #323 : 07.01.2017, 20:34:22 »
40€ ei pilaa mun reissua tai mitään muutakaan. En vaan näe ainuttakaan syytä, että ottaisin ton hintasen yön kaupungista, joka ei nyt tällä hetkellä kiinnosta. Ja kiitos kysymästä, kotiin Intiaan olen takasin menossakin. Viisumi-asioita kun joutuu vaan välillä käydä hoitamassa.

Ja olen Muscatissa siis puolen yön jälkeen, en 19.30. Goalle sitten saavun seuraavana iltana klo 19.30. Ja sitä ennen jo takana Helsinki-Istanbul, Istanbul-Muscat-lennot.