Aasia toukokuu / Syksy Australia

(Luettu 580 kertaa)

Pinjata

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Aasia toukokuu / Syksy Australia
« : 16.03.2017, 08:35:46 »
Moikka!

Matkasuunnitelma muuttui hieman alkuperäisestä, joten päädyin ostamaan extempporee lennon Bangkokiin toukokuun puoleenväliin. Thaimaassa tarkoitus biitsien ja palaneen ihon lisäksi ottaa myös haltuun kaupunkeja ja kulttuuria; reissata Thaimaata (touko-kesäkuu) ja naapurimaita, Kambodza, Vietnam, Laos ja Myanmar. Näiden jälkeen otan suunnaksi Indonesian, josta syksyn tullen jatkan Australiaan. Sen tarkempia aikataulu- tai reittisuunnitelmia mulla ei siis vielä ole. Reissussa kun on paljon naurua, hyvää ruokaa, aaltoja, muutama mahapöpö ( ;D), rentoa asennetta, kulttuuria ja illanviettoja sopivassa suhteessa niin meno on mun mielestä hyvä. Itsestäni sen verran, että oon 27 -vuotias sosiaalinen ja hymyilevä nainen suuntaamassa maailmalle määrittelemättömäksi ajaksi. Olisi mukava saada reissuseuraa vaikka osalle matkaa, joten jos olet noilla suunnilla touko-lokakuussa tai syksyllä suuntaamassa Australiaan niin laita viestiä!

Terkku,
Pinja

« Viimeksi muokattu: 14.04.2017, 09:37:15 kirjoittanut Pinjata »

AnneK90

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Aasia toukokuu / Syksy Australia
« Vastaus #1 : 15.04.2017, 22:23:14 »
Hei

Kuulostaa aika samalta kun mun suunnitelmat. Pistä viestiä, jos et ole vielä löytänyt matkaseuraa :)

Anne

Pinjata

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Aasia toukokuu / Syksy Australia
« Vastaus #2 : 20.04.2017, 22:00:11 »
Moikka,

Laitoin sulle yv, toivottavasti tuli perille :)

Terkku,
Pinja