Elokuussa Montenegroon tai muu kaunis maa

(Luettu 323 kertaa)

Kevät2014

• Aloittelija
    • Profiili
Elokuussa Montenegroon tai muu kaunis maa
« : 21.04.2017, 12:12:58 »
Hei. Etsin matkaseuraa  naisesta viikko 32 tai 33 elokuussa 2017.  Kohde Montenegro tai kreikan saaret (pieni saarihyppely) tai jokin muu kaunis mesta. Olen iloinen ja urheilullinen nelikymppinen lapseton nainen. Mummo en ole enkä sellaiseksi tule ainakaan henkisesti. Toivon, matkakumppanilta reippautta ja rohkeutta. Valittajat ja " en mä jaksa tyypit" eivät ole minun makuuni. Olen matkustellut ennenkin tuntemattomien kanssa, mutta mieluiten majoittuisin omaan huoneeseen tai huoneistoon jossa kummallakin omat makuuhuoneet (ei ole ihan must, mutta toivottavaa).  En ole ikärasisti, mutta en kykene omaishoitajaksi enkä lapsenvahdiksi enkä sairaanhoitajaksi eli noin 30-50 vuotta voisi olla ikähaarukka. Alkoholia juon jos hyvää tarjolla, mutta en vetele koomatiloja. Haluan liikkua kohteessa katsomassa maisemia ja rakennuksia eli pelkästään rannalle makaamaan en kykene. Hyvä ruoka kuuluu osana pakettiin.  Jos asut akselilla TRE-Pääkaupunkiseutu niin voitaisiin tavata hyvissä ajoin ennen kesää. Olen itse Vantaalta.