Lennot Australiaan+hinnat

(Luettu 37085 kertaa)

Anonymous

• Vieras
« : 09.07.2004, 19:59:39 »
Eli ensi kesänä ois tarkoitus lähteä reilaamaan ja Australiaan ois kiva päästä.  :D
Paljolla te olette lentäneet sinne? Mitä halvempi sitä parempi. Kaikki tiedot otetaan avosylin vastaan...

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Re: Lennot Australiaan+hinnat
« Vastaus #1 : 09.07.2004, 20:11:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Eli ensi kesänä ois tarkoitus lähteä reilaamaan ja Australiaan ois kiva päästä.  :D
Paljolla te olette lentäneet sinne? Mitä halvempi sitä parempi. Kaikki tiedot otetaan avosylin vastaan...

Tonnilla näyttää pääsevän! Mutta koska toimii se google muillakin, ni en jaksa linkittää. :mrgreen:

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.2004, 23:20:14 »
Mun lennot Australiaan maksaa n. 1300 €, halvemmalla olisin saanut jos olisin matkustanut Kuala Lumpurin kautta, mutta halusin Thaimaahan. Halvimmalla pääset todennäköisesti ostamalla liput esim. netin kautta Lontoosta ja matkustamalla Suomesta Lontooseen Ryanairilla. Dundernewsissä joku antoi joskus hyvän matkatoimiston nettisivun. En nyt jaksa alkaa sieltä selaamaan, joten voit etsiä sieltä sivulta linkin tai vaikka googlettaa.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #3 : 10.07.2004, 11:22:09 »
Ellina, mistä ostit lennot Australiaan ja sisältyykö niihin muita stoppeja kuin Thaimaa?

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 10.07.2004, 19:27:28 »
Ostin Suomesta STA-travelilta ja sain siis opiskelijahinnalla. Mun reitti kulkee mennessä Hki-Lontoo-Bangkok-Sydney ja palatessa Sydney-Singapore-Lontoo-Hki. Lontoossa pysähdyn palatessa, samoin kuin Singaporessa, mennessä siis vain Thaimaassa. Reitti saattaa muuttua vielä hieman.

Mietin tuota Lontooseen menoa Ryanairilla, mutta päädyin Finnairiin kuitenkin, vaikka kallis se on. (tosin sain kai jonkinlaisen alennuksen siitäkin) Ei kuitenkaan tarvi vaihtaa kenttää, kun Finnair lentää Heathrow´lle, josta mun jatkolentokin lähtee. (Ryan siis lentää Stanstediin) Muut yhteydet on Qantasilla. Qantasilla on ollut nyt halpoja lentoja tarjolla. Kuten sanoin halvemmalla olis saanut menemällä jotain muuta reittiä tai lentämällä Ryanill Lontooseen...

Papuli

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - pauliinax@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #5 : 21.07.2004, 18:24:30 »
Itse ostin myös lipun Sta Travelin kautta. Ei halvin mahdollinen mutta pääasia on että sinne pääsen!
Lentoreittini 6.9 alkaen Hki-Amsterdam-HongKong-Sydney. Lentoyhtiöinä Finnair ja Cathay Pacific. Lentojen hinnaks tuli jotain vähän alle 1300 €  8)
auliina

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.07.2004, 15:54:40 »
Samoin STA:lta hommasin liput, 1208e kustansi. Amsterdamin ja Honkkarin kautta Brisbaneen. SAS ja Cathay Pacific lennättää.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #7 : 20.01.2005, 14:54:17 »
Kilroylta saa 2000e maailmanympärilipun, johon kuuluu 3 mannerta, ja jokaiseen 4 sisäistä lentoa - jos olen oikein ymmärtänyt. Itse ajattelin jotain sellaista hommata... Eurooppa-Aasia-Oseania  :D

//BlueZ

PP

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - pinkkistara@hotmail.com
    • Profiili
    • http://pirre.fi
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 21.01.2005, 04:06:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Kilroylta saa 2000e maailmanympärilipun, johon kuuluu 3 mannerta, ja jokaiseen 4 sisäistä lentoa - jos olen oikein ymmärtänyt. Itse ajattelin jotain sellaista hommata... Eurooppa-Aasia-Oseania  :D

//BlueZ

Juuh, nuo liput on varsin toimivia. Itse tuli käytettyä viime vuonna se Star3 lippu. en muista mitä kaikkea siinä oli, mutta 3kk viihdyin reissussa, ja olisin viihtynyt pidempäänkin, mutta asiat meni miten meni. Star3:lla tuli palloiltua etelä-amerikkaa, jenkkilässä piipahdettiin, tyynenmeren saaria, uutta-seelantia ja aasiasta pari kaupunkia.
 Otahan sitten jo haaveilu vaiheessa huomioon, että tuossa on ne maili rajat... eli sun pitää saada se reitti mahtumaan tiettyyn maili määrään. Ainakin näin oli vuosi sitten kun noita lippuja kovasti tutkittiin.
elieve there are no limits but the sky

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2005, 10:59:30 »
PP: Kiitos kommentista  :)  Mikä se Star3-lippu on? Siitä en ole kuullutkaan. Kuinka joustava lippusi oli, lukuunottamatta mailirajaa? Paljon maksoi?
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

PP

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - pinkkistara@hotmail.com
    • Profiili
    • http://pirre.fi
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : 24.01.2005, 15:39:45 »
errrr. kaveri hoiti tuon lipun neuvottelun, joten mä en oikeastaan tiedä mitä kaikkea siihen lippuun kuului, mutta varausluokka oli siinä turistin ja bisneksen välissä; eli jos me haluttiin vaihtaa lentoa niin yleensä me päästiin koneeseen ilman ongelmia.
 Me pystyttiin muuttamaan aikataulua ihan miten vaan, mutta reittiä ei. Reitin muutoksesta joutui maksamaan 100e. (todellisuudessa se oli lopulta 100$ ja mä olin onnellinen kun pääsin halvalla ja electroni toimi <3)

toi lippu oli kallis, koska siinä oli 15 pysähdystä, tms. eli kannattaa ehkä katsoa Star1:stä, se olisi halvempi.

Kannattaa noissa sitten verrata noita reittejä: ne vaihtelevat aika reippaasti. Esim. StarAlliansin lipulla EI pääse Pääsiäissaarille, Pääsiäissaarille lentää Lan Chile, joka kuuluu One Worldiin, eli jos pääsiäissaaret on pakko nähdä niin OneWorldin lippu toimii.

Kaivoin sinulle nyt linkin, eli tästä löytyvät nuo erilaiset liput:
 http://www.ebookers.fi/flights/rtw.html
elieve there are no limits but the sky

Nanni

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Lennot Australiaan+hinnat
« Vastaus #11 : 22.07.2009, 20:15:12 »
Noniin sori nyt ehkä taas vähän tyhmä kysymys mut miten noi lentojen pysähdykset siis käytännössä menee? Et meettekste sinne jonnekki maahan (vaik jos teil on pysähdys Thaimaassa) nii vaa tyyliin tunniks hengaa sinne lentokentälle siks aikaa et lähtee sit seuraava lento eteen päin vai ihan enättääks siel paikan päällä ollakki jonki aikaa / käydä jossain vai miten?  :o

Sori oon vähän tyhmä mut en oo ihan tajunnu tätä. Oon kyllä matkustellu ennenki.  :D
Lost & No direction !

culture

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 22.07.2009, 20:47:37 »
Ebookersilta HEL-MAN-AUH(Abu Dhabi)-SYD meno/paluu 1012€ ensi huhti-toukokuulle. Yhtiöinä Finnair ja Etihad. Tuo on jo halpa.

vilix4

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 22.07.2009, 22:26:10 »
tietenkin yhdistelemällä ja esim tiger airwaysillä aasiasta ausseihin lennettäessä pääse halvemmalla 65€ suunta.sitten vaikka singaporeen suorat lennot. Tuo 1000€ on kyllä erittäin hyvä tarjous. Ausseihin kun ei yleensä kummempia tarjouksia ole.

fnla

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 22.07.2009, 23:13:01 »
Jos jaksaa säätää (niinkuin itse tein) saattaa löytää tosi halvat lennot. Lennän ensin Ryanairilla Stanstediin Lontooseen ja sieltä Kuala Lumpuriin Air Asialla josta samalla yhtiöllä Gold Coastille (tosin lentää sieltä myös Melbourneen ja Perthiin). Yhteensä koko systeemi kustansi 650e. Tietysti tulee pari yötä Kuala Lumpurissa ja 1 Lontoossa, mutta mielestäni tollaset pysähdykset on vaan kivoja. Kukin tekee miten tykkää, itse lennän mielummin hankalammin halvemmalla, opiskelija kun olen.

AlNU

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 23.07.2009, 10:53:39 »
Jos jaksaa säätää (niinkuin itse tein) saattaa löytää tosi halvat lennot. Lennän ensin Ryanairilla Stanstediin Lontooseen ja sieltä Kuala Lumpuriin Air Asialla josta samalla yhtiöllä Gold Coastille (tosin lentää sieltä myös Melbourneen ja Perthiin). Yhteensä koko systeemi kustansi 650e. Tietysti tulee pari yötä Kuala Lumpurissa ja 1 Lontoossa, mutta mielestäni tollaset pysähdykset on vaan kivoja. Kukin tekee miten tykkää, itse lennän mielummin hankalammin halvemmalla, opiskelija kun olen.

Itse lennän täsmälleen saman reitin, mutta selvisin kyllä kaikkineen 370€ suuntaan kaikkineen (40€ Lontooseen, 275€ KL ja 55€ Coolangatta). Tosin tuo Kuala Lumpurin pysähdys on reilun kuukauden, joka on helpompi sisällyttää näihin halpislentoihin kuin normi meno-paluuseen ja kun ei paluusta ole muutenkaan vielä mitään tietoa.

Max Power

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : 23.07.2009, 11:34:26 »

Itse lennän täsmälleen saman reitin, mutta selvisin kyllä kaikkineen 370€ suuntaan kaikkineen (40€ Lontooseen, 275€ KL ja 55€ Coolangatta). Tosin tuo Kuala Lumpurin pysähdys on reilun kuukauden, joka on helpompi sisällyttää näihin halpislentoihin kuin normi meno-paluuseen ja kun ei paluusta ole muutenkaan vielä mitään tietoa.

Eikö fnla:n lennot ole meno-paluu?

fnla

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 24.07.2009, 16:02:15 »

Eikö fnla:n lennot ole meno-paluu?

On ne :)

boogiman

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #18 : 27.07.2009, 00:14:53 »
ootteko pitemmille matkoille lähtiessänne uskaltanu varata sellaset liput joissa ei oo mahollisuutta muuttaa paluu päivämäärää..? Suunnitelmissa mulla olla ausseissa n 7 kk mutta viisumi voimassa sen vuoden ja mitään suurempaa estettä pidemmälle reissulle ei oo ni paluu pvmäärä voi tietty muuttuu.. Miten teillä ollu? Eiks se oo niin että jos noitten esim eBookersin yms kautta tilaa liput ni niissää ei useimiten muutto oikeutta..?
Mistä siis halvat liput joiden paluuta saa muuttaa ja onks toi ees mahollista? Onko yleisempää että muuttaminen onnistuu vai ei onnistu? Tietoa kellään? :)

VonLoST

• Vieras
« Vastaus #19 : 27.07.2009, 01:35:03 »
Ostin just itelle liput Sydneyyn ja just sama tilanne oli.
Kyllä niissä yleensä on muuttomahd. mutta sitä ei voi netistä varatessa tietää, eli siis sun pitää soittaa matkatoimistoon ja hoitaa se varaus sitä kautta. On olemassa 6kk ja 12 kk:n lippuja, joka ei myöskään käy selville netistä ennen lipun ostoa. 6kk:n lippu on vähän halvempi mutta muutos kalliimpi ja 12kk:n vice versa.