Itse olen majoittunut Grand Popossa, jossa testi suoritetaan, alle 10 eurolla vuorokausi. Eli n. 100 euroa kaksi viikkoa. Lennot Beniniin maksavat alkaen 1300 euroa. Oma matkani Beniniin siis maksaisi vähemmän kuin tämä puoli-ilmainen lääkekokeilu.
ilmiselvää, että näillä ripuloitsijoilla tulee olemaan parempi majoitus kun sulla oli. tokihan sen itsekin ymmärsit, mutta halusit silti päästä pätemään sillä, miten vähän maksoit. hohhoijaa, lapsellista.
Silloin kun siellä olin paremmat hotellihuoneet maksoivat jotain 30 euroa 2hh (olin muuten voodoo-festivaalien aikaan, joka on tiettävästi peak seasonia toisin kuin heinäkuu). Afrikassa vain murto-osa majoituksesta on netissä. Lisäksi, jos kyse on kahden viikon majoituksesta vuorokausihinta on halvempi kuin jos varaa huoneen vain yhdeksi yöksi.
Millään laskukaavalla en saa kahden viikon lomaksi Grand Popossa lentoineen 3200 euroa, niin kuin lääkeyhtiö väittää.
Pogo granden "keskustassa on heinäkuulle 150-250 viikkohintoja tyyliin rantamaja. 40-60 km päässä on 250 -1000e viikkohintoja booking,comin mukaan. Kenties usva on yöpynyt ouidahin lähellä rannassa 104 euron viikkohintaan. Hotellissa oli sentäs uima-allas ja 24h palvelutiski.
Älä oleta, lue mitä olen kirjoittanut. Minä majoituin Grand Popossa rannalla sijaitsevassa paikallisessa majatalossa. Ulkomaalaisten omistamat majatalot olivat luonnollisesti kalliimpia.
Esimerkkisi mukaan: jos viikko on 250 euroa, niin kaksi viikkoa on 500 euroa. 1300 euroa (lennot) + 500 euroa (majoitus) on 1800 euroa. Tämä on siis hinta per huone, ei hinta per huoneessamajoittuja.
Minusta on ihan aiheellista kysyä, onko kyseessä vedätys. Lääkeyritys yrittää saada kokeeseen osallistujat maksamaan kaikki kulut väittämällä, että itse korvaa puolet kuluista.