Uusi-Seelanti WH 2017->2018

(Luettu 1375 kertaa)

Dreamer90

• Aloittelija
    • Profiili
Uusi-Seelanti WH 2017->2018
« : 04.07.2017, 13:34:29 »
Hei! :)

Olen ajatellut toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ensi talvena ja lähteä kiertämään Uutta-Seelantia WH-viisumilla. Tarkoituksena olisi työnteon lisäksi ehtiä kiertämään mahdollisimman paljon sekä pohjois- että eteläsaarta. Myös lähisaarilla ja australiassa olisi hienoa päästä käymään mikäli aikaa riittää. Olen siis 26vuotias pian yliopistosta valmistuva nainen ja olen aiemmin reissannut euroopassa, aasiassa ja australiassa. Olisi hienoa tutustua jo ennen lähtöä ihmisiin joilla on samanlaisia suunnitelmia tai jos joku on jo ollut Uudessa-Seelannissa WH-viisumilla ja haluaa antaa vinkkejä työnhakuun tai mihin tahansa liittyen niin niitä otetaan vastaan!:D Lentoja en ole vielä buukannut, mutta lähtö olisi todennäköisesti marras-joulukuussa.  :)

Muhun voi olla yhteydessä joko tällä sivulla tai mailitse: [email protected] :)

jarkko84

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - jarkko84.joensuu@netti.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Uusi-Seelanti WH 2017->2018
« Vastaus #1 : 01.08.2017, 09:09:33 »
Moi. Mulla on lennot Australian  Brisbaneen 17 lokakuuta ja siellä olis tarkoitus olla 2-3 viikkoa minkä jälkeen jatkan Uuteen Seelantiin aluksi pohjoissaarta kiertämään ja working holidayllä töitä tekemään. Eli itekkin otan vinkkejä vastaan ja matkaseuraa olisi mukava saada. Sähköposti [email protected] ja facebookista löytyy Jarkko Joensuu nimellä.

penkseli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Uusi-Seelanti WH 2017->2018
« Vastaus #2 : 12.09.2017, 03:14:52 »
Heippa,

me ollaan poikaystävän kanssa Christchurchissa. Ollaan täällä ainakin tän kuun loppuun (suoritan harjoittelua) ja sit lähetään reissaamaan. Laita ihmeessä viestiä [email protected] tai sitten fb: Henriikka Anna Julia :)