Lomalle viikolla 28 ja32-34

(Luettu 501 kertaa)

Marlena67

• Aloittelija
  • Hei, joustava ja luotettava matkaseuralainen!
    • Profiili
Lomalle viikolla 28 ja32-34
« : 05.07.2017, 20:02:54 »
Kiinnostaako lähtö lämpimään ensi viikoksi? vko 28. Äkkilähdöt alkaa olla loppu ja lennotkin hintavia, mutta jos löytyisi. Vähemmän lämpimätkin kohteet käy. Ryypy ja bileseuraksi minusta ei ole, enemmänkin luotoon suuntautunut 40+ nainen olen.

Ja tällä välilläkin on mahdollisuus jonkunmoista matkaa tehdä!

Elokuun lopussa olisi myös reissunpaikka. Silloin jo mahdollisuuksia enempi tarjolla. Ystävillä ei enää lomaa ole ja kaveri matkassa olisi kiva, vaikka yksinkin pärjää. Myös budjettia saisi suunnattua toimintaan, kun jakaisi asumiskustannukset :)

HerttaS

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Lomalle viikolla 28 ja32-34
« Vastaus #1 : 05.07.2017, 22:27:32 »
Moi!

Olen 40+ -mimmi. Elokuussa minullakin sattuu olemaan lomaa ja matkakuume riivaa.
Onko jokin tietty maailman kolkka intresseissäsi?
Itse olen monipuolinen matkaintressien suhteen. Mm. Etelä- ja Väli-Amerikka sekä monet Aasian kolkat kiinnostavat. Euroopassa voisin ajatella matkustavani esim. Islantiin, Albaniaan, Länsi-Ukrainaan, Romaniaan..
Rannalla en jaksa pitkiä aikoja olla, luonnosta ja paikkojen katselusta pidän, samoin ruuasta.  Kännätä/bilettää en jaksa, mutta iltaa voin oluen tai viinin äärellä istua. Shoppailen kohtuudella.

Marlena67

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2017, 23:03:47 »
Kuulostaa juurikin sopivalta. Laitoin yv.
Myös Espanja käy ja Italia tai vaikka Gotlanti, mutta Turkkia ja Kreikkaa yritän välttää...

Marlena67

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.07.2017, 21:42:55 »
Elokuulle matkaseura vieläkin hakusassa!  :)