Matkaseuraa Kaakkois-Aasiaan syksy 2017

(Luettu 1412 kertaa)

Fannis

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Matkaseuraa Kaakkois-Aasiaan syksy 2017
« : 17.07.2017, 16:42:29 »
Moikka! Oon lähdössä Aasiaan reppureissaamaan pariksi kuukaudeksi marraskuussa ja yksin lähteminen alkaa pikkuhiljaa tuntua ei-niin-hyvälle idealle joten reissukaveri edes osaksi aikaa ois erittäin kiva löytää. Suunnitelmissa ois kiertää Indonesiassa ja lisäks jossain maassa manner-Aasian puolella, Vietnamia, Laosia ja Thaimaata oon eniten miettinyt mutta mitään ei oo lukkoon lyöty vielä! Oon avoin muillekin ehdotuksille.

Oon siis pian 20v tyttö, aiemmin oon jonkin verran reissannut, yksinkin, mutta reppureissua en oo koskaan ennen tehnyt! Etsin rentoa ja huumorintajuista mielellään naispuolista matkaseuraa. Reissusta haluan mahdollisimman paljon kokemuksia enkä aatellut viettää hirveesti aikaa darrassa vaikken absolutisti ookkaan  :D Kulttuuri- ja luontokohteet kiinnostaa + esimerkiks surffausta ois tosi siistiä kokeilla   8)

Jos kuulostaa ollenkaan samalle sun suunnitelmien kanssa ja oot vielä reissuseuraa vailla niin otahan yhteyttä!  :)

saanamaria

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkaseuraa Kaakkois-Aasiaan syksy 2017
« Vastaus #1 : 14.08.2017, 08:40:44 »
Moikka!

Ootko vielä löytäny matkaseuraa? Oon kohta 21 v tyttö, ja mulla on ihan samanlaisia ajatuksia. Marraskuussa olisin halukas lähtee reissulle juurikin noille suunnille! Matkakokemusta löytyy jonkin verran Euroopasta, mutta ihan reppureissulla en ole aikasemmin ollut :) muakin just tuollaiset luonto- ja kulttuurikohteet kiinnostaa, alkoholi ei niinkään.

Fannis

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 14.08.2017, 23:03:11 »
Moikka!

Ootko vielä löytäny matkaseuraa? Oon kohta 21 v tyttö, ja mulla on ihan samanlaisia ajatuksia. Marraskuussa olisin halukas lähtee reissulle juurikin noille suunnille! Matkakokemusta löytyy jonkin verran Euroopasta, mutta ihan reppureissulla en ole aikasemmin ollut :) muakin just tuollaiset luonto- ja kulttuurikohteet kiinnostaa, alkoholi ei niinkään.

Määpä laitan sulle yv! :)

kaisahi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2017, 11:47:10 »
Hei! Eksyin tänne sivustolle ja näin tän ilmotuksen! Oon kohta 22-vuotias tyttö ja vietän vähän vastahakoisesti taas yhtä välivuotta. Oon miettinyt että kiinnostelis paljon lähtee johonkin reissuun, mut tosiaan yksin lähteminen ei nappaa kauheesti, kun en oo koskaan aiemmin yksin ollut missään suomen ulkopuolella :D Nimenomaan reppureissaaminen olis sellanen matkustamisen muoto minkä haluisin kokee ja Aasia kiinnostais tosi paljon! Joten oisin mahdollisesti innostunut lyöttäytyyn seuraan jos se sopii :)

Fannis

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 15.08.2017, 23:45:41 »
Hei! Eksyin tänne sivustolle ja näin tän ilmotuksen! Oon kohta 22-vuotias tyttö ja vietän vähän vastahakoisesti taas yhtä välivuotta. Oon miettinyt että kiinnostelis paljon lähtee johonkin reissuun, mut tosiaan yksin lähteminen ei nappaa kauheesti, kun en oo koskaan aiemmin yksin ollut missään suomen ulkopuolella :D Nimenomaan reppureissaaminen olis sellanen matkustamisen muoto minkä haluisin kokee ja Aasia kiinnostais tosi paljon! Joten oisin mahdollisesti innostunut lyöttäytyyn seuraan jos se sopii :)

Laitan sulle myös yv :)

CitizenOfTheWorld

• Aloittelija
  • Rento jäbä, avoin kaikille matkavaihtoehdoille:)
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 16.08.2017, 04:27:56 »
quote]

Moi, miten olisi mukaan rikastuttamaan ja riemastuttaa matkalle lähempänä 30 oleva jäbä? Matkustaminen on tällä hetkellä kuin bensa suonissa, joten varmasti ei tule ikävää kanssani sillä vauhtia ja iloa elämään löytyy mielin määrin jaettavana:)
Alustavasti syyskuun Aasian reissu siirtyy muun matkailun vuoksi myöhemmälle loppuvuodesta, joten olisi kivaa löytää  mahdollisesti seuraa matkalleen kaipaavia kamuja tässä välissä..
Perillä tarkoitus alkuun vähän löhöillä työstressin pois ja sitten tutustua ajan kanssa maan perinteisiin paikallisen tuttavan opastamana, joka on lupautunut löytämään hyvät ja halvat tärpit. Aasian reissun jälkeen on tarkoitus jatkaa Aussien puolelle jossa odottaa matkailuautolla eteneminen ensikertalaisena ja jonne voi myös hypätä mukaan kelkkaan...Juuri on WH viisumin hankinta, puolen omaisuuden myynti sekä mahd.ison rinkan hankinta;)
Ei muuta kuin rokotukset check ja matkaan kohti tuntematonta ja seikkailuja:)

Jasmin_

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 16.10.2017, 20:55:58 »
Moikka! Joko löysit seuraa? Olen 23 vuotias nainen ja lähdössä nyt keskiviikkona noille suunnille ilman tarkkaa suunnitelmaa. Olen marraskuun loppuun. Laita viestiä jos haluat tavata. :)