Matkaseuraa keväälle 2018

(Luettu 1695 kertaa)

porkkanamehu

• Aloittelija
    • Profiili
Matkaseuraa keväälle 2018
« : 22.07.2017, 23:09:17 »
Moikka! Etsin matkaseuraa ensi keväälle. Olen 23-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta. Haussa olisi samanhenkinen ihminen, laittelen tähän vähän omia ajatuksia ja toiveita matkan suhteen. Laita viestiä jos kuulostaa yhtään siltä että voitaisiin tulla toimeen  :)

Olen enemmän kuuntelija kuin puhuja, ryhmässä vähän hiljaisempi, en kuitenkaan ujo vaikka moni niin erehtyy luulemaan. Huumori on tosi tärkeä juttu mun arjessa, musta huumori uppoaa hyvin. Olen tosi mukautuvainen ja pystyn tekemään kompromisseja.

Suunnitelmana olisi lähteä suht kohtuullisella budjetilla liikenteeseen, minua ei haittaa nukkua vähän huonommissa paikoissa; autossa, sohvasurffausta, halvoissa hostelleissa jne mihin nyt tie viekään. En kuitenkaan kaipaa seuraksi ihmistä joka sniiduilee jatkuvasti, tavoitteena on saada mahdollisimman paljon kokemuksia kasaan. En tupakoi, alkoholia käytän satunnaisesti. Ei kuitenkaan ole väliä jos sinä tupakoit. Haluan käydä myös katsomassa isojen kaupunkien yöelämää, mutta pidän myös luonnossa kiertelystä. Haussa siis henkilö joka tykkää myös käydä viihteellä yöelämässä, mutta se ei ole se pääpointti. Kaikki uusi on tervetullutta.

Lähtöä suunnittelin joskus tammi-helmikuun aikoihin. Kesto muutamia kuukausia, mahdollisesti kesän alkuun saakka? Matkustuskokemusta ei ole kovinkaan paljoa, joten erilaisia kohdemaaideoita on paljon. Erityisesti kiinnostaa Australia, USA, Eurooppa. Mielummin lähtisin vähän pidemmälle, Euroopan maihin on mahdollista sitten mennä myöhemminkin kun ei ole niin paljon aikaa käytettävissä, mutta kaikki on avoinna :) Kylmillä keleillä houkuttaisi aloittaa matka jostain lämpimämmästä.

Tässä kaikki mitä tähän hätään tuli mieleen. Laittele viestiä jos löysit jotain kiinnostavaa, niin rakennetaan yhdessä reissu mikä vastaa molempien haaveita :)

Fil-Millinen

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkaseuraa keväälle 2018
« Vastaus #1 : 18.11.2017, 16:55:13 »
Hei
En tiedä miten hyvin intressimme kohtaisivat, mutta etsin matkaseuraa autoillen ison koiran kanssa Suomesta Italiaan (Napolista etelään) olisin lähdössä jo nyt joulukuussa, mieluummin alkukuusta. Olen 38v. nainen Espoosta ja asunut pitkään ulkomailla. Koska duunipaikka Italiassa jo odottaa, etsin lähinnä matkaseuraa Euroopan halki. Italiassa on tarkoitus kierrellä ja työskennellä (pysähdellä pidemmäksi ajaksi) välillä Perugia - Palermo, Sicilia. Meilitse voin kertoa tarkemmin.

Yksi vaihtoehto olisi, jos joku haluaa reissata yhdessä Italiaan (ei tarvitse tulla samaan paikkaan kanssani) ja joko lentää sieltä takaisin / muualle tai seikkailla siellä sitten erikseen sen aikaa kuin haluaa. Eli etsin nimenomaan matkaseuraa menomatkalle.  :D
[email protected]

Riinaaad

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkaseuraa keväälle 2018
« Vastaus #2 : 19.11.2017, 12:17:22 »
Moikka! Etsin matkaseuraa Tammi-Helmikuuksi Australiaan ja balille. Tarkoitus nähdä kaikki upeimmat paikat ja elää mahdollisimman säästeliäästi😄Jos kiinnostaa laittele viestiä