Yleinen korttelisauna Tampereelle

(Luettu 7686 kertaa)

MrBenson

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Unelmista totta - Dream Hostel Tampere
Yleinen korttelisauna Tampereelle
« : 21.08.2017, 14:47:27 »
Moro, MrBenson is back  :P

Foorumilla on tullut roikuttua aika pitkään, syntisen vähän kylläkin viimeaikoina. Parhaiten moni muistaa mut täältä:
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=20482.0

Keskusteltiin hostellin perustamisesta ja vähän kuin sitten sivutuotteena syntyi Dream Hostel Tampereelle. Hotelli evolvoitui myös hotelliksi 2014.

Nyt on kiva täälläkin kertoa, että meidän ura matkailualalla saa jatkoa: toivottavasti jo jouluksi saadaan auki Tampereen ensimmäinen aito korttelisauna. Saunan lisäks tulee ruoka- ja juomajuttuja ja symppis co-working tila myöskin.

Rakentamisen ja perustamisen vaiheita voi seurailla: www.facebook.com/tullinsauna ja instassa @tullinsauna

Kiitos vielä kaikille vanhoille palstalaisille avusta silloin 8 vuotta sitten - vieläkö täällä joku sattuu roikkumaan mukana? :)

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Vs: Yleinen korttelisauna Tampereelle
« Vastaus #1 : 21.08.2017, 21:42:39 »
Mihinpä täältä katoaisi, lähes päivittäin käyn ja joskus innostuu jotain kirjoittamaankin.

Tampere on harmillisen lähellä kotoa ja käynnit on päiväkäyntejä. En ole ehtinyt hostelliin tai hotelliin yöksi, mutta alussa kävin sentään kurkkaamassa sisälle.

Tuo sauna on kiinnostava hanke. Seurantaan menee.  :)

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Yleinen korttelisauna Tampereelle
« Vastaus #2 : 22.08.2017, 13:09:00 »
Tsemppiä Ville, toivottaa toinen saman ikäpolven Ville. Muistan hyvin kuinka aloit tuota hostellia suunnittelemaan. Hienohan siitä tuli, vaikka itse olin varmaan epäluuloinen. Onneksi emme ole kaikki yhtä skeptisiä kuin minä. Ryynärin tuloon Manseen kai laskit paljon ja se nyt on ollut vaihtelevaa ja sellaista tempoilua se touhu. Siitäkin huolimatta bisnekset skulanneet. Hienoa.

Saunasta paha sanoa mitään. En ole naamakirjassa vieläkään, joten ainoastaan siellä esiintyminen ei tavoita kaikkia. Ehkä teidän kohderyhmän tavoittaa noinkin. Jatkossa tuskin, kun Facebook on aika out nuorison keskuudessa.