keskustelujen päivittyminen?

(Luettu 2781 kertaa)

jokuli

• Reissaaja
    • Profiili
keskustelujen päivittyminen?
« : 22.08.2017, 18:03:58 »
onko keskustelujen päivittymisessä tohon aloitussivulle jotain ongelmia? Vaikka viestiketjuun olisi tullut uusia viestejä, niin se ei aina päivity aloitussivulle. Vai onko mulla itselläni jotain selaimen päivityksissä ym. vialla?

musti

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: keskustelujen päivittyminen?
« Vastaus #1 : 26.08.2017, 15:14:49 »
onko keskustelujen päivittymisessä tohon aloitussivulle jotain ongelmia? Vaikka viestiketjuun olisi tullut uusia viestejä, niin se ei aina päivity aloitussivulle. Vai onko mulla itselläni jotain selaimen päivityksissä ym. vialla?
Aloitussivulla on ongelma. Ongelma taisi poistuakin jo kertaalleen, mutta se on palannut. Luultavasti se on kaikkien koneissa tai ainakin mulla se on ollut. Koneeni on kerran puhdistettukin tässä välillä. Joten ei pitäisi olla sun koneessa mitään vikaa tällä perusteella.

servechilled

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: keskustelujen päivittyminen?
« Vastaus #2 : 30.08.2017, 11:44:45 »
Kyllä tämä ongelma tuntuu edelleen olevan päällä. Itselläni mobiiliselaimella (Windows 10 Edge) etusivu päivittyy noin kerran päivässä. Läppärilläni päivitykset tapahtuvat kyllä kuten pitääkin (myöskin Windows 10 Edge + muut selaimet).

Aiemmin Pallikset toimivat kyllä mobiilipäätelaitteellakin moitteettomasti ja en ole muuttanut mitään luurin asetuksia eli joku asia on muuttunut Palliksien päässä? Olisiko mitään tehtävissä?