Muutama vinkki

(Luettu 10780 kertaa)

Viltsu77

• Himoreissaaja
    • Profiili
pink palace
« Vastaus #20 : 14.09.2005, 15:32:03 »
Lainaus käyttäjältä: "nagoser"
Pink Palace woh ?
kuulostaa aika taivaalliselt mut mikäs mede toi on ? ei oo ikinä korviin kantautunu tollast  :oops:  :roll:

Hostelli Corfulla. Kunnon jenkkiääliöitä täys :)

http://www.thepinkpalace.com/

sannannaa

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - sannannaa@windowslive.com
    • Profiili
    • http://my.opera.com/sannannaa/albums/
    • Sähköposti
Muutama vinkki
« Vastaus #21 : 18.10.2005, 14:17:38 »
Minigrip pussit kunniaan! Mä en kyllä ihan niitä maxikokoi käyttäny, mutta kesällä ku reissas ni shortsit ja topit sai hyvin yhteen pussiin ja pieneen tilaan. Samoin mä säilytin myös kameraa välillä sellaisessa, ja se toimi hyvin suihkupussinakin. Ja jos esim pyyhe märkänä joutu vaihtaa paikkaa niin olihan se märkä pyyhe kiva laittaa "säilöön" ettei se hajustuta ja kostuta muita vaatteita. Tosin se haju kun sen parin päivän päästä pois otti oli aika järkyttävä, eli eikun pesuun  :lol:
Yesterday I got drunk on Jack
Lost my wallet and my back-pack

Wade

• Tosireissaaja
    • Profiili
Muutama vinkki
« Vastaus #22 : 20.10.2005, 21:09:35 »
Mä oon käyttänyt sellasii Hongkong-tavaratalosta ostettuja tyhjiöpussukukoita. Siel kaksi isoa pussia maksoi jotain 6 euroa likimain. Mitä noi isot minigrip pussit maksaa?

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Muutama vinkki
« Vastaus #23 : 11.08.2017, 20:59:00 »
Jos matkanne suuntautuu Aucklandiin, niin paikallisen vinkin ansiosta löysin mahtavan meksikolaisravintolan Sky Towerilta alaspäin kohti pääkatua nimeltään Mexican Cafe, portaat ylös. Paikka oli Perjantai-iltana täysi ilta kuudelta, puheensorina oli valtava, asiakkaista 95 % nuoria, tätä ilo ilo seurata ja mitä parasta ruoka ja olut (corona) maistui. Siellä pitää käydä vielä ennen paluuta Suomeen.
Toinen samanlainen nuorten baari on 5 metriä hot, Ibis Cemtralin ovelta.
No aamaiselle ja kohti Rotorua, Hobbitoniin ja Waitamon luoliin