Työharjoittelu afrikassa

(Luettu 2489 kertaa)

Surrepi

• Aloittelija
    • Profiili
Työharjoittelu afrikassa
« : 14.09.2017, 21:29:22 »
Hei! Opiskelen ekaa vuotta amk:ssa ja tokana vuonna meille tulee 3kk työharjoittelu, joista 1-1,5kk haluaisin suorittaa afrikassa. Ykkösvaihtoehtona kai mosambik mut saattaa muuttua. Minkälaisen viisumin mä tarvitsisin 1-1,5 kk kestävää harjoittelua varten? Tuskin työviisumia ko en sais palkkaa? Mut tuskin turistiviisumiakaan? Kiitos etukäteen vastauksista! 8)

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Työharjoittelu afrikassa
« Vastaus #1 : 15.09.2017, 00:27:52 »
Kysy AMK:n opinto-ohjaajalta, tahvo.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2017, 00:39:45 kirjoittanut pahakyy »

wellu1979

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2017, 07:15:48 »
Yllättäen opiskelijaviisumi? yks vuos.

http://www.embassymozambique.se/Student_Residence_Visa.html

Matkailijoitsija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 15.09.2017, 10:07:29 »

;D

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.2017, 13:05:07 »

Tuo oli siis kuitenkin tarkoitettu ihan tosissaan. Opinto-ohjaaja/koordinaattori tietää toivottavasti nuo parhaiten. Olen seurannut kolme AMK-vaihtoa sivusta ja osaavathan opot olla välillä aivan kujalla, etenkin Afrikan kanssa, kun homma ei aina toimi suomalaisittain. Jos Mosambikiin on valmis vaihto-ohjelma, niin sinne vaan. Kokemuksena varmasti mitä mainioin.

Jannevaan

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 20.10.2017, 16:19:41 »
Ite oon tälläkin hetkellä Maputossa suorittamassa harjottelua ja tulin tänne ihan sillä tavallisella kolmen kuukauden multiple entry-viisumilla mikä on voimassa aina 30 päivää kerrallaan. Oon koko tuon kolme kuukautta ja käyn siis kahdesti uusimassa viisumin rajan takana. Minun pitää kylläkin hakea jatkoja kun loppuu muuten aika kesken mut sen voi tehdä joko täällä kaupungilla tai vaikka Nelspruitissa jollain Visa-run kerralla.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ristootsir

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 07.12.2017, 14:45:53 »
Mitä tarkalleen opiskelet? Jos Zimbabwe kiinnostaa, niin semmoinen yhdistys kuin Zimbabwen Aids-orvot ry. Sieltä pääsee halutessaan Mosambikkiinkin matkaamaan.  ;) Disclaimer: oma lehmä ojassa sen verran että olen mukana järjestön toiminnassa vakituisesti (palkatta). Voit olla myös suoraan yhteydessä allekirjoittaneeseen jos asia kiinnostaa, esim meilitse rauhantyot(a)gmail.com.