luonnonmukainen kosteusvoide?

(Luettu 927 kertaa)

nettee123

• Aloittelija
    • Profiili
luonnonmukainen kosteusvoide?
« : 17.09.2017, 14:38:51 »
Moikka ihonhoidon asiantuntijat! Oon nyt pitkään ettiny hyvää luonnonmukaisesti valmistettua kosteusvoidetta ja ihon kuorintaa. Oon discoverannu että luonnonkosmetiikka sopii mun iholle paremmin, mutta ei oo löytyny just sitä ”oikeeta” tuotemerkkiä. Olin viime viikolla Virossa muutaman päivän ja törmäsin kauneus messuilla tällaseen merkkiin ku www.flowelle.fi ? Oon myös löytäny tällasen ku www.naturalme.fi ? onko kumpikaan kellekkään tuttu merkki ja onko kokemuksia??

reissutytsy95

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Kohti päiväntasaajaa
Vs: luonnonmukainen kosteusvoide?
« Vastaus #1 : 18.09.2017, 07:49:20 »
Noista sun mainitsemista ei oo minkäänlaista kokemusta, mutta oon muutaman vuoden suosinut luonnonkosmetiikkaa. Tällä hetkellä uskon löytäneeni ihan hyvän yhdistelmän. Kookosöljyä iltaisin ja laveran kasvorasvaa aamuisin. Mun iho ainakin pysyy näin kosteana ja virkeänä. Pelkällä laveran rasvalla alkoi kuivumaan pahasti. Jos sunkin iho kuivuu herkästi, mutta kumminkin rasvottuu niin tää combo saattais sopii sullekin.

Tässä linkki laveran kosteusvoiteeseen; https://www.hyvinvoinnin.fi/collections/lavera/products/lavera-pore-refining-kosteusemulsio

Kati @ TwistBe

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: luonnonmukainen kosteusvoide?
« Vastaus #2 : 18.09.2017, 14:53:37 »
Jos asut Nette pk-seudulla niin tule käymään meillä TwistBe:llä (Lapinlahdenkatu 7, 00180 Helsinki) niin voidaan katsoa sulle sopivia tuotteita! Luonnonkosmetiikkaakin on moneen lähtöön ja oleellista onkin juuri se, että valitsee omalle iholle sopivat tuotteet, joissa on juuri omalle iholle sopivat raaka-aineet. Siihen me olemme erikoistuneet :)  Voidaan toki auttaa netinkin kautta esim. meidän verkkokaupan chatin kautta: www.twistbe.fi tai FB chatissa: https://www.facebook.com/twistbe/?fref=ts

Oma suosikkituote löytyy kun huomioidaan oikeasti tuotteen raaka-aineet ja oman ihon tarpeet. Meillä on ideologiana valita myyntiin vain tuotteita, joissa on erityisen hyvät raaka-aineet, mutta myös asiakkaalle reilu ja fiksu hinta. :) Testaamme kaikki tuotteet ensin itse ja sitten valikoimme eri valmistajien helmiä meille. :)