Auton & kuskin vuokraus pohjois-Intiaan

(Luettu 12143 kertaa)

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Auton & kuskin vuokraus pohjois-Intiaan
« : 22.09.2017, 15:55:04 »
Viimeksi olin Intiassa 11 vuotta sitten (tuntuu, etta se oli eilen!) ja nyt elama on kaantynyt sen verran eri taholle, etta rahaa on enemman kuin aikaa. Viimeksi kolusin lapi Rajastania, Bombayta, Keralaa ja Tamil Nadua, joten nyt mieli tekisi pohjoiseen, Kashmirin alueelle. Koska lomaa on vain kaksi viikkoa, tekisi mieli vuokrata auto ja kuljettaja noin kymmenelle paivalle. Muistelin, ettei se ollut Intiassa mitenkaan sikahintaista. En siis etsi taksia vaan tyyppia joka hengaisi meidan mukana tuon koko ajan ja jonka kanssa voisi paivittain sopia lahtoajat ja reitit ja pysahtya kun silta tuntuu. Onko kukaan kayttanyt mitaan paikallista firmaa viimeaikoina tallaiseen, ja voisi suositella? Ihan yksityishenkiloitakin voi suositella. Lahtisin siis liikkeelle Delhista.
She rides rollercoasters but never screams

valtov

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Auton & kuskin vuokraus pohjois-Intiaan
« Vastaus #1 : 27.03.2018, 01:14:53 »
Moi
Tulin 25.3.2018 kolmannelta reissulta jonka olen tilannut Balvinder Rayatilta [email protected]
(ensin vanhemman tyttären kanssa, sitten vaimon kanssa ja nyt kahden nuorimman kanssa)
Tällä kertaa 24/7 kuskina oli Manos ”Manu” tosi mukava kaveri joka kertoi matkan varrella näkemästämme asioista oma-aloitteelisesti.
12 päivän reitti oli Delhi-Agra-Ranthambhore (Nähtiin villi tiikeri alle 10m päästä) Jaipur-Udaipur-Jodhapur-Pushkar-Delhi.
Balvinderin valitsemat *** hotellit olivat hyviä osa jopa upeita. Kerittiin jopa uida muutaman hotellin altaassa. Teki kyllä hyvää :-)
Hyvää matkaa ja kerro Balvinderille ja Manulle terveisiä jos sattuu sama kuski.
.

maiku_maiku

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Auton & kuskin vuokraus pohjois-Intiaan
« Vastaus #2 : 31.01.2019, 19:29:53 »
Viimeksi olin Intiassa 11 vuotta sitten (tuntuu, etta se oli eilen!) ja nyt elama on kaantynyt sen verran eri taholle, etta rahaa on enemman kuin aikaa. Viimeksi kolusin lapi Rajastania, Bombayta, Keralaa ja Tamil Nadua, joten nyt mieli tekisi pohjoiseen, Kashmirin alueelle. Koska lomaa on vain kaksi viikkoa, tekisi mieli vuokrata auto ja kuljettaja noin kymmenelle paivalle. Muistelin, ettei se ollut Intiassa mitenkaan sikahintaista. En siis etsi taksia vaan tyyppia joka hengaisi meidan mukana tuon koko ajan ja jonka kanssa voisi paivittain sopia lahtoajat ja reitit ja pysahtya kun silta tuntuu. Onko kukaan kayttanyt mitaan paikallista firmaa viimeaikoina tallaiseen, ja voisi suositella? Ihan yksityishenkiloitakin voi suositella. Lahtisin siis liikkeelle Delhista.

Vuokrasitko auton ja kuskin?? Miten toimi, mitä maksoi?
Itseäni kiinnostaisi kovasti itse suunniteltu kiertomatka, mutta turvallisuus ja ensikertalaisuus mietityttää...