Videokuvaamisesta/vlogaamisesta/näyttelemisestä kiinnostuneita matkaajia?

(Luettu 664 kertaa)

ritarinmatkassa

• Reissaaja
  • Voi juku.
    • Profiili
    • Ritarin matkassa
    • Sähköposti
Tämä on nyt hieman erikoinen aihe kysyä, mutta laitampa silti kipinää tulille. Mua on pitkään kiinnostanut alkaa rakentamaan jotakin aitoa trävelläyspaska sarjaa tai ihan vaan vlogata ja tutustua joihinkin muihin vlogaamisesta, videoiden tekemisestä ja kuvaamisesta kiinnostuneita henkilöitä joiden kanssa tömäyttää päitä yhteen ja luoda jotakin uutta ja siistiä video matskua. Yksin kun tekee niin tulee jatkuvasti sellanen olo että kahestaan tai kimpassa sais niin saatanan hienoa ja mielenkiintosempaa materiaalia tehtyä sillä aina ne sosiaaliset kanssakäynnit on kaikista mielenkiintoisinta seurata.

Sen ei tarvitse olla mitään ammattitaitoista, mutta tärkeintä että tekiessä on hauskaa. Mä olen itse 110% in video making, ja koitan jatkuvasti tehdä parempaa ja hauskempaa materiaalia mun youtube kanavalle ja oon yrittänyt laajentaa esim tekemällä mainosvideoita yrityksille ja musavideoita on kans tekeillä, aina kun mahdollisuuksia satelee niin olen ottamassa vastaan. Ois todella nasta löytää tyyppejä jotka tahtois olla kameran eessä tai tykkää kuvata ja käydä paikoissa. Mä asun ite siis nyt Australiassa, Perthissä, jossa duunaan jatkuvasti isompaa matkakassaa ja mulla onkin todella joustavat ja hyvät mahdollisuudet lähtee ihan mihin vaan päin maailmaa toteuttaa näitä mun intohimoja jotka tällä hetkellä on videoiden teko. On ollut todella vaikeaa löytää erityisesti suomalaisia tyyppejä joita vois mahdollisesti kiinnostaa kameran eessä olo, ja jotka jossakin päin tämän puolen maailmaa seikkailee. Seuraavan kerran lähden pitemmälle matkalle aasiaan 2kk päästä ja mulla on frendejä siellä matkassa niin jotakin apua niistä varmaan tulee olemaan, mutta etinkin nyt en pelkkää matkaseuraa, vaan tyypin tai tyyppejä jotka jakais samoja intressejä, eli olis valmiita duunaamaan trävelläysvlogeja tai jonkinnäköistä matkasarjaa hyvällä huumorilla ja kovalla vittuilulla maustettuna ja joilla ois jonkinlaista joustavuutta lähtee esim laosiin, thaikkusaarille tai johonkin suuntaan ilman että rahat loppuu ihan heti.

Mä nyt jätän tämän tänne koska musta tuntuu että suomalaisia nyt aasiasta löytyy vaikka millä mitalla, ja useat on myös valokuvauksesta kiinnostuneita, mutta jos on halua esim ees yrittää lähteä kameran eessä pällistelemään niin mä olen kiinnostunut tapaamaan ja suunnittelemaan juttuja. Kai mä jatkan mun frendien käännyttämistä tälläsestä touhusta kiinnostuneeksi, mutta laita ihmeessä mulle pm jos tää kuulosti yhtään mahdolliselta ja kiinnostavalta jutulta alkaa duunaa, voit kattoo mun jotain videoita mun kanavalta(allekirjotukses on kai linkki) niin näät minkälainen jannu ja minkälaista settiä teen atm. Kiitos!

essilotta

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Moikka!

Kuullostaa ihan mahtavalle, harmi että tuun olee vuoden myöhässä tästä! :'(
Eli rahan säästö käynnissä, ens syksynä tarkotus lähteä kiertämään Aasiaa ilman sen kummempia suunnitelmia (okei pari joogaretriittiä pitäs kokee :D) ainakin vuodeksi jos vaan reissu maistuu (ja rahat riittää). Aiemmin käyny siellä päin muutaman kuukauden reissussa Vietnam/Kambodza/Thaimaa. Oli kiva kattoo sun Koh Rong videomatskuu, tuttuja paikkoja :) Niin ja tosiaan ois ihan mahtavaa tehä jotain travellausvideohässäkkää, mulla siis ei riitä tekniset skillsit mutta kameran edessä oisin varmaan menestys  ;D Mutta joo tosiaan mun aika koittaa vasta vuoden päästä, toivottavasti sä saat hommat käyntiin! :)

ritarinmatkassa

• Reissaaja
  • Voi juku.
    • Profiili
    • Ritarin matkassa
    • Sähköposti
Moikka!

Kuullostaa ihan mahtavalle, harmi että tuun olee vuoden myöhässä tästä! :'(
Eli rahan säästö käynnissä, ens syksynä tarkotus lähteä kiertämään Aasiaa ilman sen kummempia suunnitelmia (okei pari joogaretriittiä pitäs kokee :D) ainakin vuodeksi jos vaan reissu maistuu (ja rahat riittää). Aiemmin käyny siellä päin muutaman kuukauden reissussa Vietnam/Kambodza/Thaimaa. Oli kiva kattoo sun Koh Rong videomatskuu, tuttuja paikkoja :) Niin ja tosiaan ois ihan mahtavaa tehä jotain travellausvideohässäkkää, mulla siis ei riitä tekniset skillsit mutta kameran edessä oisin varmaan menestys  ;D Mutta joo tosiaan mun aika koittaa vasta vuoden päästä, toivottavasti sä saat hommat käyntiin! :)

Hah, katotaan vuoden päästä sitten, täälläpäin mä uraa teen kuitenkin seuraavat vuodet :D

mattila

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Oon Kaakkois-Aasiassa uudenvuoden paikkeilla. About 3 kk siellä suunnalla. Vittuilu kiinnostaa. Thaimaa, Kambodza, Lao, Myanmar, Malesia ja Indonesia ovat kartalla. Saatan itse myös olla niissä maissa.
53650

Maddiska

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Hola!

Missä vaikutat tuossa helmi-maaliskuun tienovilla? Tulee itse harrastettua kaikenlaista kuvausta ja yleensä reissuilta tulee tehtyä videomatskua omalle kanavalle. Tarkoitus olis lähteä reissuun alkuvuodesta, mutta tarkka suunta ja matkan kesto on mysteerejä. Indonesia olis ykkönen, mutta kaikki muutkin paikat kiinnostaa Aasian suunnalla. Olisi aika mahtavaa pistää hynttyyt yhteen ja vääntää joku matkavideo yhessä.

Edit; reissu varattu 19.1.-4.2. väliselle ajalla, lennot Balille mutta käyn mutkaa muuallakin Indonesiassa.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2017, 09:17:29 kirjoittanut Maddiska »
Tekevälle sattuu ja kotonakin kuolee. Jopa todennäköisimmin.