Thaimaaseen Tammikuussa

(Luettu 1282 kertaa)

nettaa

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Thaimaaseen Tammikuussa
« : 26.10.2017, 15:29:10 »
Hei itsellä olisi mahdollisuus pitää lomaa Tammikuussa, löytyisikö mukavaa matkaseuraa viikoksi tai kahdeksi.
Matkakohteena Thaimaa tai Bali esimerkiksi, käy myös muut maat kunhan on lämmin :)
Reissussa tykkään rentoutua, syödä hyvin, ottaa aurinkoa, uida, käppäillä ympäriinsä, tutustua nähtävyyksiin, juhlia ja tutustua yöelämään :)

Olen 22 vuotias iloinen ja menevä tyttö pääkaupunkiseudulta.

Terkuin Netta
« Viimeksi muokattu: 13.11.2017, 19:27:12 kirjoittanut nettaa »

heikki.mainiemi@gmail.com

• Vieras
Vs: Thaimaaseen Tammikuussa
« Vastaus #1 : 30.10.2017, 19:44:19 »
Moi! Itse olen myös lähdössä kaakkois-aasian suunnille alkuvuodesta ja matkaseura kelpaisi osaksi tai kokomatkaksi. Laitoin sulle kans sähköpostii:)
Ja kaikki muutkin jotka lähössä samoille suunnille seura ei ikinä oo pahitteeksi joten laittakaa vaan viestiä!

autocad

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2017, 22:57:55 »
Meikäläinenkin huuhailee Thaimaassa joulusta 3 viikkoa etiäppäin.  Tykkään kanssa ottaa vaan lennot ja huuhailla menemään antaa ns. Virran viedä. Monta kertaa käynyt ja mestat aika hyvin tiedossa. Laittakaa yv, jos kiinnostaa käydä viettämässä iltaa yms.

T: 25v ukkeli vailla päämäärää :D

CitizenOfTheWorld

• Aloittelija
  • Rento jäbä, avoin kaikille matkavaihtoehdoille:)
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 12.11.2017, 22:30:11 »
Arvon naiset ja herrat,
Stadist yks jäbä kans vois ilmoittautua mukaan jos mahtuis
T. Jussi Eklund ja voi käydä stalkkaa:)
Ei muuta kuin rokotukset check ja matkaan kohti tuntematonta ja seikkailuja:)

Mikssu94

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 13.11.2017, 09:39:59 »
heippa! Täällä 23v mies helsingistä lähdössä thaimaaseen viettämään joulua/UV:ta :) tarkoituksena on nauttia lämmöstä ja kulttuurisa, tietysti myös hieman juhlia pistä yv:tä jos kiinnostaa niin jubaillaan lisää :)

CitizenOfTheWorld

• Aloittelija
  • Rento jäbä, avoin kaikille matkavaihtoehdoille:)
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 16.11.2017, 17:50:56 »
Hei, saitko jo sopivan gängin kasaan lomamatkalle?
Itse vast ottamassa Japanin aivokalvontulehdus rokotetta ja tekee tiukkaa lähteä joulukuussa kuten oli tarkoitus eräiden toisten kanssa... joten tammikuussa tod.näk vast lähtö ja ehkä tarkoitus törmäillä tuohon Mikssuun joka tääl kirjoitti kans..  muuta seuraa ei sit oo matkalle ku itse :p
Kiitos vastauksesta jo etukäteen :)
-jussi
Ei muuta kuin rokotukset check ja matkaan kohti tuntematonta ja seikkailuja:)

Mikssu94

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 16.11.2017, 18:01:49 »
Olisi myös kiva tavata enemmän suomalaisia jos ollaan samoilla seuduilla silloin, itse olen nyt alustavasti varannut matkan pituudeksi 27.12 - 19.1 oli myös tarkoitus lähteä jo aikaisemmin mutta en pääse mitenkään lähtemään, pakko painaa töitä tuohon joulukuun loppuun :D

roosaerika

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 18.11.2017, 17:51:51 »
Täälä yks kiinnostunut! Euroopan ulkopuolella en oo aiemmin käyny, joten ois ihana päästä Aasiaan reissaan. Yksin en kuitenkaan uskalla lähteä :D Sun suunnitelmat kuulostaa erittäin hyvältä, joten ota yhteyttä mikäli kaveria oot vielä vailla. Ite oon 21-vuotias opiskelija ja mielestäni ihan kivaa lomaseuraa :)