JAmaikaaa??

(Luettu 1902 kertaa)

Milabella

• Aloittelija
    • Profiili
JAmaikaaa??
« : 03.11.2017, 00:09:51 »
Moikka ! Onko kukaan ollu tuolla päin maailma .
Jamaika on kiehtonut mua aina mutta haluun kuulla kaiken mitä  tiedätte :) olen 23 vuotias nainen ja  mun olis tarkoitus lähteä tammikuussa matkalle Ja ihan YKSIN!!  Joten kaikki vinkit on tervetulleita . Jos päätän lähteä tonne niin mitä mihin sinne kannattaa lähteä ? Mitä siellä ei saa tehdä ? Vai kannattaako edes yksin mennä ?
Asiat mitkä tältä matkalta haluan
RENTOUTUA mut max 3 päivää riittää mulle koska mulla on ADHD niin en pysy pitempää paikallaan. Rakastan yli kaiken turkoosi meri ja valkoinen hiekka :) haluun syödä hyvin ,tutustuu kulttuuriin , käydä yöelämässä .
Muuta maita saa ehdottaa  myös 💋

Juhiz1984

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: JAmaikaaa??
« Vastaus #1 : 10.11.2017, 09:43:20 »
Kyllä! Jamaikalle kannattaa lähteä! Saaren länsi ja pohjois-osat ovat ehkä turistille suosiollisempaa aluetta (negril, montego bay, ocho rios) mutta kannattaa jos aikaa on niin saarta hiukan kierrelläkkin. Aamut ja päivät voi käyttää rentoutumiseen ja yöt sitten bailaamiseen  ;D Mitä saa ja ei saa tehdä? Kunhan pitää mielen kirkkaana eikä hölmöile niin sillä nyt pärjää missä tahansa  :) Kannabis siellä dekriminalisoitiin n. 2 vuotta sitten, mutta siinäkin kannattaa pitää järki mukana. Sama viinan kanssa varsinkin jos yksin on liikkeellä. Perus krääsän myyjää ja ja ukottajaa on joka kadun kulmassa mutta kohtelias ei kiitos muutamaan kertaan hoettuna ja poispäin eteneminen kyllä karkottaa nämä. Perus fraaseilla "respect", "irie", "no problem", "yeah  mon" pääsee jo pitkälle  ;D Politiikasta ja homoudesta kannattaa pysyä keskusteluissa erossa joskin harvoin siellä turistina näihin joutuu kantaa ottamaan  :) Ei muuta kun hyvää matkaa saarelle. Sinne todellakin kannattaa lähteä!

Milabella

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: JAmaikaaa??
« Vastaus #2 : 24.11.2017, 22:01:46 »
Kiitos vastauksesta :)))) 🌹🌹🌹