Thaimaan Joulukuu/tammikuu

(Luettu 514 kertaa)

Mikssu94

• Aloittelija
    • Profiili
Thaimaan Joulukuu/tammikuu
« : 13.11.2017, 10:03:07 »
Helou arvon travellaajat ! hieman kyselen kun ei ihan hirveästi ole vielä aasiassa tullut oltua mutta millainen hotelli tilanne on joulukuun puolessa välissä / tammikuun alku ?  kannattaako hotelleja varata etukäteen ?  millainen budjetti kannattaa varata tuohon ajankohtaan ( matkan pituus 3viikkoa) jos on ajatellut juhlia uuttavuotta ja muutenkin hieman juhlia, mitään turhaa muuten ei tule osteltua.onko jotain tiettyjä kohteita missä kannattaa tuohon ajankohtaan käydä :) kiitos vastauksista :) jos tulee hyviä matka vinkkejä mieleen niin otan vastaan mieluusti ! :)

autocad

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Thaimaan Joulukuu/tammikuu
« Vastaus #1 : 13.11.2017, 22:05:20 »
Tervehdys. Olet juuri reissussa ns. peak seasonilla. Tämä tarkoittaa, että hotelleissa on paljon porukkaa ja hinnatkin kovimmat. Aina löytää Thaimaassa hotellin siitä se ei jää kiinni, mutta ns. parhaat kyllä on viety päältä. Turisti rysissä varsinkin jengiä.  Jos tykkää lomalla nauttia säästelemättä niin suosittelen ottamaan vähintään 100€/päivä. Tuolla rahalla pystyy syömään hyvin, juhlimaan, harrastelemaan kaiken näköistä. Rahaa kyllä tuola saa palamaan ihan niin paljon kun haluaa. 30e yö saa jo ihan mukavaa hotellia uima-altaalla jne. Rahan käyttö Thaimaassa on ihan yksilöllistä, mutta jos tykkää dokailla enemmän (discot,clubit,meno mestat jne) niin se kyllä tuola suunnalla maksaa myös.  Saa halvallakin juotavaa, kun istuskelee muovituolipaikoissa :D

Olen itse kanssa vajaa viikkoa ennen joulua lähdössä ja palailen loppiaisen jälkeen Suomeen. n. 3 viikkoa myös. Tällä kertaa reissussa itekseen. Meikäläinen vetelee lomalla chillisti rannalla, rundailen mopolla,  syön ja juon hyvin :D. Vajaa 10 kertaa käynyt ja teikäläistä pari vuotta vanhempi . Jos kiinnostaa käydä juhlimassa esim Bangkokissa niin laita yv:tä. Olen paikalla 21.12 alkaen.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2017, 22:11:01 kirjoittanut autocad »

Hank da Silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Thaimaan Joulukuu/tammikuu
« Vastaus #2 : tänään klo 12:27:21 »
Suosittelen varaamaan hotellin ainakin ensimmäiseksi yöksi jokaisesta uudesta mestasta. Laukkujen kanssa iltahämärässä on todella ärsyttävää alkaa etsiä sopivaa.

Mä olen myös Bangkokissa loppiaisen jälkeen, mutta asun paikallisen kaverin melko mukavassa condossa 28. kerroksessa Sukhumvitissa, joten en ole katsonut hotellien hintoja tällä kertaa.
Cheque yourself before you wreque yourself.