Seuraa Helmikuulle, suuntana Aasia

(Luettu 851 kertaa)

hemm

• Aloittelija
    • Profiili
Seuraa Helmikuulle, suuntana Aasia
« : 28.11.2017, 13:12:45 »
Löytyiskö täältä mulle naispuolista matkaseuraa helmikuun alkuun (Loman alku 5.2., siis ennen hiihtolomia) jonnekkin päin Aasiaa? Itsestäni sen verran että 23-vuotias nainen pk-seudulta, joka etsii suht saman ikäistä naista jonnekkin mukavaan rantakohteeseen (Indonesia, Thaimaa, voidaan yhdessä siis päättää kohde). Tykkään snorklailla, patikoida, etc aktiviteeteistä, kuten myös bilettämisestä välillä sekä nukkumisesta pitkään. Budjetti ei ole mikään minimi-reppureissaajan eikä aivan överi, joten siltä väliltä lentoja ja majotusta (airbnb mielessä) etsittäisiin. Napsulla jo äkkilähtövahti tallennettu. Toivottavasti tutustuttaisiin ennen reissulle lähtöä :)

laurraa

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Seuraa Helmikuulle, suuntana Aasia
« Vastaus #1 : 09.01.2018, 22:08:24 »
Hei, joko on matkaseuraa löytynyt?  Olen suunnitellut lähteväni Balille helmikuun 13. päivä jälkeen ja alustava suunnitelma olisi olla noin 1-1,5 kk ja tavoitteena käydä myös muualla Kaakkois-Aasiassa. Mahtaisikohan meidän suunnitelmat kohdata? :)

Hannamoi

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Seuraa Helmikuulle, suuntana Aasia
« Vastaus #2 : 22.01.2018, 17:28:38 »
Oon itse Filippiineillä (Boracay&Palawan) helmikuun 10-25.2. Jos reissuseura uupuu ja Filippiinit kiinnostaa niin seuraan voi liittyä 😊