Autolla Eurooppaan tammikuussa 2018 seuraa vailla

(Luettu 7232 kertaa)

Jusa62

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Hei. Olen kärsinyt lentopelosta nyt noin 20v.

Haluaisin lähteä jonnekkine etäläiseen eurooppaan tammikuussa?
Kaipaisin sinua kaveriksi kun minulla ei ole. Matkan kesto ja määränpää täysin auki. 1-2 kk?

Voit olla nainen/mies. Itse olen 55v ja hyvä auto. Eli seuraa vailla. ja kustannuksia puolittamaan etsin noin 30-55v "sivistynyttä" mieleellä aikaisempaakin kokemusta omaava. Ei tarvitse olla mekaanikko. Autoni kestää. Tai viedään korjaamolle.

Henkilöauton voimassa oleva ajokortti sinulla on pakko olla. Koska joudut ajamaan ehkä 1/3 osan matkasta. Ja puhallutan joka kerta ennenkuin jompi kumpi astuuu ratin taakse.

Alko ja tupakka sallittu. Samoin tietty lääkkeet. EI huumeet. Ei väkivaltaa. EN nuku teltassa. Leirintäalueet ajoittain OK. Mutta hotelliin pitää päästää välillä.

Tai sitten esim. vuokraamme 1 kk jonkun majoituksen jostakin maasta.

Olen aika koulutettu. Hyvin avoin, kiltti, kuunteleva  ja keskusteleva ihminen. Kuten jo totein, voit hyvin olla (ja ehdottomasti sinkku) nainen.

Otan mieleellään vastaan kaikkia ehdotuksia.
Karkea ajatus siis
1. Lähtö tammikuu, kesto 1-2 kk
2. Kohde eteläinen eurooppa
3. minun auto
4. maksat puolet kaikesta
5. ikä 30 -55 mies tai nainen
6. Tupakka (ulkona) ja alko OK.
7. Huumet väkivalta Ei
8. Plussana jos on kokemusta joko autolla reissaamiessta tai euroopasta ylipäätään

Jään odottelemaan meiliäsi

Ehdottomasti pitää avata pari kertaa ennen lähtöä. Tollaiset reissut ovat myös ns "parisuhteen" kannalta rankkoja. joten opuksi

AVOINTA MIELTÄ JA ROHKEUTTA

yt. Jusa62
« Viimeksi muokattu: 10.12.2017, 11:54:13 kirjoittanut Jusa62 »

Jusa62

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Autolla Eurooppaan tammikuussa 2018 seuraa vailla
« Vastaus #1 : 10.12.2017, 12:48:16 »
Sopii