Indonesia / Bali 20.1.-3.2.

(Luettu 3148 kertaa)

Maddiska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Indonesia / Bali 20.1.-3.2.
« : 27.12.2017, 12:15:44 »
Holaa!

Olen itekseni (N26) lähdössä Balille pariksi viikoksi kyseisenä ajankohtana, joten jos joku sattuu samoihin aikoihin kulmilla olemaan niin saa nakata viestiä! :) Olis kiva saada joksikin päiväksi reissauskaveria.

Tekevälle sattuu ja kotonakin kuolee. Jopa todennäköisimmin.

SlummiViikuna

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Indonesia / Bali 20.1.-3.2.
« Vastaus #1 : 27.12.2017, 18:15:23 »
Hello

Mie(N30) majailen siellä myös itsekseni 28.1-2.2.  8) Ihan hyvin siis kelpaa mullekin jollekin päivälle reissukaveri. Oon aika rennolla meinigillä liikenteessä. En oo suunnitellu Balille oikeastaan juuri mitään tekemistä. Surffata ois kiva, jos kelit antaa myöten, maata rannalla ja olla pikku päivä känneissä. :D Eli avoin ehdotuksille olen.

justeboy

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 28.12.2017, 11:48:44 »
Terve. Mulla samana päivänä lähtö. Oletko kenties Qatarin lennoilla menossa? Olen päälle kolmekymppinen mieshenkilö melko suunnittelemattomalla ohjelmalla ja avoimin mielin lähdössä kolmeksi viikoksi. Ensimmäinen reissu omin päin.

Te, ja kaikki muutkin paikalla olijat, aivan vapaasti saa napata hihasta, jos suomipojan joukosta tunnistaa. Ja miksei voisi sitten järkätä jonkun kohtaamisenkin.

SlummiViikuna

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.12.2017, 10:36:19 »
Joo vois ihan koodailla täällä lähempänä ja sopia tapaamista!  8)

Maddiska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 02.01.2018, 15:52:28 »
Terve. Mulla samana päivänä lähtö. Oletko kenties Qatarin lennoilla menossa? Olen päälle kolmekymppinen mieshenkilö melko suunnittelemattomalla ohjelmalla ja avoimin mielin lähdössä kolmeksi viikoksi. Ensimmäinen reissu omin päin.

Te, ja kaikki muutkin paikalla olijat, aivan vapaasti saa napata hihasta, jos suomipojan joukosta tunnistaa. Ja miksei voisi sitten järkätä jonkun kohtaamisenkin.

Joo Qatarin lennolla olen, lähtö on siis perjantaina 19.pv. Satutkohan olemaan samalla lennolla? Olis kyllä kiva saada reissuseuraa, olen kuitenkin aika sosiaalinen ihminen niin maailmaa on usein hauskempaa tutkia kaverin kanssa. Laiteltaisko vaikka mailia, niin voitas sopia jotain miittiä?

Maddiska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 02.01.2018, 15:53:37 »
Hello

Mie(N30) majailen siellä myös itsekseni 28.1-2.2.  8) Ihan hyvin siis kelpaa mullekin jollekin päivälle reissukaveri. Oon aika rennolla meinigillä liikenteessä. En oo suunnitellu Balille oikeastaan juuri mitään tekemistä. Surffata ois kiva, jos kelit antaa myöten, maata rannalla ja olla pikku päivä känneissä. :D Eli avoin ehdotuksille olen.

Hei ollaan ehdottomasti yhteyksissä! Varmasti tekis hyvää törmäillä siellä suunnalla maailmaa :)

Jussi2201

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 03.01.2018, 10:35:17 »
Tervehdys :)
Olen mukava, rento ja suht paljon matkustellut +40.v mutta nuorekas mies joka tulee paremmin juttuun nuorempien kanssa. Itsellä tarkoitus lähteä Balille tuossa 16 - 19. 01 välisenä aikana, mitään erityistä ei ole suunnitelmissa vain reppu selkään ja menoksi.
Eli tarkoitus lomailla rennosti edeten, rannalla, paikkaa vaihdellen, ym. mitä nyt keksitään???
Majapaikkaa en varmaan varaile ennalta kuin saapuessani päiväksi pariksi, loput tilanteen mukaan.
Tietysti kustannukset pienenee porukalla vaikka muutenkin on edullista.
Jos kiinnostusta, niin laittakaa postia tulemaan?
T: Jussi

eetutee

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 13.01.2018, 01:18:08 »
Hei! Mul on lento Balil 20 tammikuut ja oon kans vaille matkaseuraa. Nusan saaret ja Lombok kiinnostais ainaki. Snorklailu ja trekkailu kiinnostaa ja oisha sitä surffaamistaki hieno kokeilla vihdoi. Oon 31v rento jätkä ja viettäny viimiset pari vuotta Ausseis. Laittakaa viestii tulee jos kiinnostaa liittyy seuraa!

SlummiViikuna

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2018, 12:32:08 »
Onko porukalla missä päin Balia tarkotus hengailla? Ite oon Kutalla muuten paitsi yhdeksi vuorokaudeksi oon varannu Gili T:ltä majotuksen.

Maddiska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 16.01.2018, 15:50:17 »
En ole tarkempia suunnitelmia vielä tehnyt, homma sitten muotoutuu kunhan sinne asti pääsee. :)

Maddiska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : 16.01.2018, 15:50:41 »
Hei! Mul on lento Balil 20 tammikuut ja oon kans vaille matkaseuraa. Nusan saaret ja Lombok kiinnostais ainaki. Snorklailu ja trekkailu kiinnostaa ja oisha sitä surffaamistaki hieno kokeilla vihdoi. Oon 31v rento jätkä ja viettäny viimiset pari vuotta Ausseis. Laittakaa viestii tulee jos kiinnostaa liittyy seuraa!

Laitoin sulle tulemaan takaisin yksityisviestiä :)

justeboy

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : 16.01.2018, 23:49:09 »
Hei! Mul on lento Balil 20 tammikuut ja oon kans vaille matkaseuraa.

Hei, oletko siis tulossa Suomesta vai sieltä Australiasta?

Onko porukalla missä päin Balia tarkotus hengailla? Ite oon Kutalla muuten paitsi yhdeksi vuorokaudeksi oon varannu Gili T:ltä majotuksen.

Mä yövyn luultavasti ainakin ensi viikon keskiviikkoon saakka jossain siinä Kutan ja Legianin vaiheilla, mutta tosiaan siitä eteen päin ei vielä tietoa.

eetutee

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #12 : 17.01.2018, 07:40:13 »
Vastasinkin jo sul Maddiska!  :)

Ja justeboy, Australiasta tuun!
Itel kans tarkotuksena varata ekat 3-4 päivää Kutalt ja sen jälkeen mahdollisest siirtyy johonki muual
« Viimeksi muokattu: 17.01.2018, 07:46:31 kirjoittanut eetutee »

SlummiViikuna

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 17.01.2018, 10:12:07 »
Jos huvittaa niin laittakaa yksityisviestillä puhelinnumeroa johon vois nakata vaikka whatsappia, kun pääsee kohteeseen. ^_^

Maddiska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #14 : 19.01.2018, 17:42:57 »
Jos huvittaa niin laittakaa yksityisviestillä puhelinnumeroa johon vois nakata vaikka whatsappia, kun pääsee kohteeseen. ^_^

Laitoin sulle YVtä tulemaan :)

Linna

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #15 : 29.01.2018, 16:02:37 »
Yksin reissaava (m21) kaipais seuraa. Ei ole sen ihmeempiä suunnitelmia, eli avoin kiertelee balia tai käymää vaikka vaan oluella. 8)

justeboy

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : 30.01.2018, 09:45:27 »
Yksin reissaava (m21) kaipais seuraa. Ei ole sen ihmeempiä suunnitelmia, eli avoin kiertelee balia tai käymää vaikka vaan oluella. 8)

Ollaan kolmen koplana tällä hetkellä Lombokin puolella Sengigissä, jos satut tänne päätymään. Mahdollisesti perjantaina palaamassa Balille takaisin.

Linna

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #17 : 01.02.2018, 06:52:29 »
Oorrait. Mä kerkesin jo varamaan hostellin sunnuntaille asti, eli en kyllä lombokille tähään hätään pääse. Laitelkaa koodia jos balille vielä päädytte.