Lontoo (London)

(Luettu 1706 kertaa)

Wanderers

• Reissaaja
    • Profiili
Lontoo (London)
« : 14.07.2004, 10:32:06 »
Hei!  :D

Tässä mietiskelimme päivänä muutamana, että joskos suuntaisimme Lontooseen silloin, kun siellä on hyviä alennusmyyntejä. Tiedämme, että Uuden vuoden jälkeen on oikeat after-party-partyt kaupoissa, kun on niin mahottomia tarjouksia... alennuksia ja alennuksia...

Ajattelimme ihan vain lähteä käymään viikonlopuksi. Sillai perjantain sinne, sunnuntaina takas koto-Suomeen. Joskus sitten voisimme palata takaisin, koska olen kuullut, ettei Lontoon tutkimiseen riitä oikein mikään aika  :lol:  Mutta tarkoituksemme ei nyt olisikaan tutustua kaikkiin hienoihin nähtävyyksiin (lue: turistirysiin) VAAN mennä metsästämään hyviä ostoksia  8)

Onko joku rynninyt Brittein saarille ostoksille alennusmyyntisesongin aikaan? Kerropa kokemuksia!  :D

Thanx  :D  
...matkakuume kun vain vaivaa... tosin raha ei taskun pohjalla polttele, joten olemmekin säästölinjalla :) Matkarahasto karttuu hiljalleen  :wink:

Hyvää heinäkuuta!

Mulla on muuten synttärit tänään, Ranskan vallankumouksen vuosipäivänä  :lol:
rown into my eyes and see the wanderer...
-Nightwish-

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: London
« Vastaus #1 : 14.07.2004, 10:40:12 »
Lainaus käyttäjältä: "Wanderers"
Mulla on muuten synttärit tänään, Ranskan vallankumouksen vuosipäivänä  :lol:

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan.... :D
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

Anonymous

• Vieras
London
« Vastaus #2 : 14.07.2004, 17:46:21 »
Lontoon kesäalennuksien hinnat on verrattavissa kotomaan normaalihintoihin, kannattaa kokeilla ennemmin uudenvuoden jälkeen.

Sanna

• Tosireissaaja
    • AOL Instant Messenger - sannaeh
    • Profiili
London
« Vastaus #3 : 14.07.2004, 19:58:21 »
Totta puhut. Uuden vuoden jälkeen on vasta superalet. Jopa Oxford Streetilla oli sillon halpaa. Siskon poika sai tuliaisina mm. Gapin tamineet päästä varpaisiin parilla kympillä.

Kannattaa mennä Camden Towniin (Pohjois-Lontoossa... Muistaakseni Northern Line, musta metrolinja) kirppariostoksille ja muuten vaan haistelemaan kummallista ilmapiiriä.
ot all who wander are lost.

rallutallu

• Vieras
Matka(Lontoo) virittää huonommankin ostajan shoppailemaan.
« Vastaus #4 : 16.07.2004, 10:15:49 »
Lontoo on ollut vuodesta -90(ilman aleja) henkilökohtaisesti rallutallun se  :wink: ykköspaikka ostaa ja hankkia vaatteita. Matkan huumassa ja tohinassa on tullut yhtä jos toistakin vaatetta suomeen, josta en löydä kovin helposti ostettavaa. Luulen, etten ole ainoa joka villiintyy ostoksiiin matkalla... :P