Kitaristi/muusikko laulajalle, kesällä etelään soittelemaan

(Luettu 423 kertaa)

Lilya_

• Aloittelija
    • Profiili
Hei!
Haluaisin lähteä kesällä jonnekin ulkomaille ja tarvitsisin mukaan kitaristin/ muun muusikon, itse haluaisin laulaa. Joko mennä johonkin töihin esiintymään tai olla katusoittajana tms. Millaista musaa? Monenlainen käy, pop, soul, r&b, folk, country tai mikä vaan. Uuttakin voi opetella. Metalli ja klassinen poislukien :P Akustinen/puoliakustinen kitarasäestys siis on suosikkini.

Voisin lähteä mielellään toukokuussa tai kesäkuun alussa ja vapaata mulla on ainakin elokuun loppuun asti. Jos hyvin käy niin jäädä vaikka pysyvästi :)

Maallakaan ei niin väliä, mielellään johonkin lämpimään. Lähelle (=Eurooppaan) tietysti halvempaa kuin kauas. :)

Olen n.30-v nainen, mutta lapsenmielinen ja seikkailunhaluinen ja avoin (paitsi en hyönteisten syömiselle :D ). Mulla on ystäviä 20-vuotiaasta 70-vuotiaisiin, ikä on vain numero. Jos haluat lähteä soittelee yhdessä, niin ota muhun yhteyttä!!
« Viimeksi muokattu: 09.01.2018, 23:05:17 kirjoittanut Lilya_ »

Lightinen

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Moikka,

Mä olen 38v kitaristi ja osaan mä laulaakin. Mä olen miettinyt tuollaista reissua tosi pitkään myös mutta mun soittokaverista ei varmaan ole lähtijäksi. Ollaan käyty soittelemassa kesällä kadullakin mutta aika laihoin tuloksin, tosin ei se raha kai siinä tärkeintä olekaan. Hei, vaikka ei ehdittäisikään enää mitään kauheen pitkää reissua suunnitella niin voitaisiin kuitenkin tavata ja kokeilla minkälaista musiikkia sitä voitais alkaa vetämään. Mut laita viestiä, jos ei ole vielä soittajaa löytynyt.

Mikko