Hotelli veloittaa ylimääräistä

 (Luettu 1804 kertaa)

jouniV

  • Aloittelija
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Hotelli veloittaa ylimääräistä
« : 11.01.2018, 16:17:01 »
Moi

Olimme nyt talvella Malagassa ja kaikki meni hyvin siihen asti kunnes pääsimme takaisin Suomeen.
Hotellimme oli veloittanut seuraavana päivänä hotellista lähdettyämme 150€ ylimääräistä luottokortiltamme. Otimme sähköpostilla yhteyttä hotelliin jossa sanottiin että veloitus oli tehty koska hotellihuoneen tuolin käsinojassa oli palojälkiä, josta veloitus johtui.

En tiedä onko käsinojassa ollut  jälkiä ennen meidän tuloamme vai onko koko väite täysin tuulesta temmattua, mutta emme olleet itse mitään vahinkoa aiheuttaneet tuolille tai millekkään muulle irtaimistolle. Eli hieman huijattu fiilis jäi.

Nyt kysynkin että onko mitään Euroopan sisäistä/yhtenäistä "kuluttaja asiamiestä" olemassa keneen voi ottaa yhteyttä asian tiimoilta?

Vahinkovakuusmaksu oli  60euroa kun hotellille tulimme. Mutta sitäkään ei oltu ikinä otettu varaukseen luottokortilta. Voivatko he ylipäätänsä veloittaa enemmän kuin 60 euroa jos vahinkovakuusmaksu on tuo?

Kiitoksia etukäteen vastauksistanne!



Terveisin
Jouni
« Viimeksi muokattu: 11.01.2018, 16:24:59 kirjoittanut jouniV »

HelsinkiFlyer

  • Tuplatonnitallaaja
  • Viestejä: 2 195
    • Profiili
Vs: Hotelli veloittaa ylimääräistä
« Vastaus #1 : 11.01.2018, 18:05:53 »
Rokkistara, joka viskoo telkkarit ikkunasta maksaa kyllä kaiken, vaikka olisi puhuttu 60 eurosta. Tuon voit siis unohtaa.

Mutta itse asia eli onko vahinko sinun aiheuttama onkin riitautettavissa. Huijaushan tuo on. Riitauttaisin luottokorttiyhtiön kautta.