Helmikuu/maaliskuu Aasia muutama vk..

(Luettu 768 kertaa)

Katjar

Helmikuu/maaliskuu Aasia muutama vk..
« : 08.02.2018, 06:24:48 »
Moikka!
Tarkoituksena lähteä lämpöön helmikuun lopulla tai maaliskuun alussa ja olla reissussa muutama viikko. Kohteina olisin kiinnostunut eniten Balista ja Thaimaasta... olen löytänyt hyviä lentotarjouksia skyskannerilta ja yöpyminen joko hotellissa tai vuokra asunnossa airbnb kautta reissun budjetti on joustava pitäähän lomalla vähän luksusta olla! :)

Olen 21-.vuotias sosiaalinen ja sporttinen nainen Helsingistä. Matkalla tykkään tietenkin uida ja olla rannalla, syödä hyvää paikallista ruokaa, käydä retkillä ja muutenkin tutustua kohteeseen, juhlimaankin lähden mielelläni. Viime reissullekkin löytyi täältä kautta hyvää seuraa niin kokeillaan uudestaan! :) Olen rentoa ja omasta mielestäni ainakin ihan hauskaa seuraa  :D joten laita viestiä tulemaan mikäli suunnitelmat kohtaa, niin lähdetään nauttimaan lämmöstä!  8)

Ami

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Helmikuu/maaliskuu Aasia muutama vk..
« Vastaus #1 : 12.02.2018, 20:38:12 »
Hei!
Oletko vielä matkaseuraa vaikka?
T. Ami

laurraa

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Helmikuu/maaliskuu Aasia muutama vk..
« Vastaus #2 : 12.02.2018, 21:20:13 »
Hei! Olen itse suuntaamassa Singaporeen 20.2 ja sieltä olisi tarkoitus käydä Kuala Lumpurissa ja sieltä sitten suuntaan Balille viimeistän maaliskuun alussa noin kolmeksi viikoksi. Mikäli päädyt lähtemään Balille ja olet vielä matkaseuraa vailla niin laita viestiä! :)