Kesällä reppureissaamaan tai jotain sinne päin?

(Luettu 2178 kertaa)

Laurakosti

• Aloittelija
    • Profiili
Elikkä, haluaisin lähteä reppureissaamaan kesällä tai jotain sen suuntaista kahdeksi tai kolmeksi viikoksi ajankohdalla 1.5-30.9. Mitään en ole siis vielä suunnittelut mutta jos jollain kuka haluaa mukaan tai on jo joku reissu suunniteltuna niin haluaa tälläisen 26-vuotiaan naisen mukaansa niin laita viestiä ☺ Olen puhelias ja nauravainen, suostun myös kaikenlaisiin hulluuksiin😁 mitään kokemusta ei ole reppureissaamisesta ja ei ole väliä oletko sinä ennen tehny sitä vai et.

-Godzilla-

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kesällä reppureissaamaan tai jotain sinne päin?
« Vastaus #1 : 10.02.2018, 00:02:19 »
Moi.
Mulla olis myös suunnitteilla reppureissu mutta kaveri puuttuu. Itellä ei oo kokemusta reppureissaamisesta ja sen takia ajattelin lähteekin.  :) Ajattelin kahdeksi viikoksi kesällä lähteä reissuun. Oon jo suunnitellu reissun kohteen ja reitin osittain, onko sulla joku tarkka reitti mielessä? Haluaisitko tulla samalle reissulle?

Laurakosti

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2018, 07:09:44 »
Moi!
Minkälaista reissua olet suunnitellu ja mitä ajankohtaa? Itselle ei oo niin kohteella väliä, olen avoin kaikelle 😊

-Godzilla-

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 12.02.2018, 01:10:21 »
Olen suunnitellut noin 2 viikkoa kestävän reissun kroatiasta bosnian ja serbian kautta bulgariaan  :) Ajankohdaksi olen miettinyt joko touko- tai kesäkuun

mirppu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2018, 21:19:18 »
Laitan YV!

Wiltsu-boy

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 07.04.2018, 21:26:27 »
Elikkä, haluaisin lähteä reppureissaamaan kesällä tai jotain sen suuntaista kahdeksi tai kolmeksi viikoksi ajankohdalla 1.5-30.9. Mitään en ole siis vielä suunnittelut mutta jos jollain kuka haluaa mukaan tai on jo joku reissu suunniteltuna niin haluaa tälläisen 26-vuotiaan naisen mukaansa niin laita viestiä ☺ Olen puhelias ja nauravainen, suostun myös kaikenlaisiin hulluuksiin😁 mitään kokemusta ei ole reppureissaamisesta ja ei ole väliä oletko sinä ennen tehny sitä vai et.

Heippa! Vieläkö olet vailla matkaseuraa? Laitoin tuohon vähän ylemmäs postauksen. Mikäli kuulostaa hyvältä, niin saa laittaa YV:tä! :)

ashrak

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 18.04.2018, 18:24:20 »
Yksin reissussa joskus elo-syyskuussa. Vähä miettinyt Mauritius ja sansibar komboa noin kuukaudeksi. Niin ja olen M30 ja jonkin verran reppureissukokemusta.

Kohteet sillä että hinnat kohtuulliset ja lennotkin saa kohtuurahalla. Ja... jokainenhan on jo Aasiassa käynyt.  8)
« Viimeksi muokattu: 18.04.2018, 18:27:03 kirjoittanut ashrak »