Karon Beach, Thaimaa

(Luettu 1304 kertaa)

BunnyBeach

• Aloittelija
    • Profiili
Karon Beach, Thaimaa
« : 15.02.2018, 13:37:28 »
Käytännön kokemusten perään kyselen.. Tietoakin olen täältä keskusteluista etsinyt...mutta kun ne alkaa olemaan jo yli 10 vuotta vanhoja... niin päivitettyä tietoa kaivattaisiin :)
Elikkä ensiviikolla suuntana Thaimaa, Karon Beach. Mukana 4 henkinen perhe, lapset 18 ja 13v.
Onko joku mennyt lautalla yli Phuketin päästä Ao Nangiin? Minkä verran botskireissu ottaa aikaa ja onko se sen verran iso kippo, ettei se keinuta, vai onko olo kuin sardiinilla ravistetussa vesipullossa? Muut nyt kun pärjäävät, mutta itse aina merisairas...
Kannattaako ylipäänsä tehdä ao.reissua? Minkä verran päivässä kerkeää ylipäänsä nähdä aluetta, vai meneekö vain pikajuoksuksi aikaa vastaan? Lähinnä se ranta-alue ja apinat rantussa kiehtovat (tiedetään että itse riiviöitä ovat jne.)

Onko muita ehdotuksia mihin kannattaa sijoittaa / käydä? Olimme 6 vuotta sitten myös Phuketissa, Bangtao Beachilla, jolloin käytiin saarihyppelyllä, jonkinlaisilla vesiputouksilla, temppelissä (apinoiden takia) ja yhdellä retkellä. Dino minigolf käytiin myös testaamassa.
Nyt varattuna ainoastaan yksi sukellusreissu.
Isälleni ajattelin tuliaisina pari paitaa teettää, joten myös hyvä ja luotettava räätäli vinkki Karonilta otetaan vastaan :)
Kaikkeahan siellä on mistä valita.... ymmärtäisi nyt sitten parhaimmat valita :)

Kanootti retki myös olisi mielenkiintoinen... onko niistä minkälaisia kokemuksia? Minkä firman ja mihin paikkaan itse retki suuntaa?
Onko joku testaillut Karonilta lähtevää paikallisbussia esim.Phuketin townin yömarkkinoille tai ylipäänsä sinne nurkille? Kauanko matka kestää bussilla ja onko se ilmaistoitu...?

« Viimeksi muokattu: 15.02.2018, 13:50:40 kirjoittanut BunnyBeach »

clubi

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Karon Beach, Thaimaa
« Vastaus #1 : 01.03.2018, 04:19:03 »
"Onko joku testaillut Karonilta lähtevää paikallisbussia esim.Phuketin townin yömarkkinoille tai ylipäänsä sinne nurkille? Kauanko matka kestää bussilla ja onko se ilmaistoitu...? "

Hyvin on ilmastoitu kun mallia avo eli tuulee..taxi vois olla mielyttävämpi puolisen tuntia menee.
Paikallisbussit lopettaa kulkemisen kuuden maissa.