Minulla on se tilanne, että asun pohjoisessa niin lentäminen tulee halvemmaksi Kirkkoniemestä Osloon ja siitä eteenpäin. Eilen päätin vielä, että lennän Oslosta Budapestiin ja sieltä reissaan Kroatian pohjoisosiin. Kreikan hintoja tutkittuani melkein huvittaisi jättää saarihyppely Kreikassa väliin, ja ottaa siihen illusian ehdottama saarihyppely Kroatiassa. Tästä jatkaisin matkaa Dubrovnikin kautta Montenegroon ja sieltä edelleen Albaniaan (saa ehdottomasti vinkata näkemisen arvoisia paikkoja, aika paljon on tullut googletettua mutta jotain on saattanut jäädä välistä). Sitten onkin vähän auki, tulisi jatkaa Kreikkaan vai kenties sisämaahan (Makedonia, Kosovo, Serbia). Rannikko minua kiehtoo, mutta teenkö virheen jos jätän nämä sisämaat välistä ja menen Kreikkaan? Eilen vielä katselin paluulippuja Santorinilta, mutta nyt tuntuu siltä että jättäisin Kreikan saaret välistä. Myöskin sen takia, että Kreikka olisi lopussa reissua, ja saarilla on todennäköisemmin enemmän turisteja kuin paikallisia heinäkuun alussa (ihan kuin en itse olisi turisti). Ihmiset ahdistaa välillä.
Olen kyllä miettinyt sitäkin, etten tilaisi paluulentolippua ennen kuin matkan päältä. Silloin saisin reissun aikana tehdä fiiliksen mukaan ja lentää kotiin mistä tuntuu. Saatan kyllä hävitä paljonkin lentolipuissa, mutta ehkä vapaudesta voi sen verran maksaa. Kohtapuolin pitäisi kuitenkin menolipu tilata.