viikon/parin kesälomareissu jonnekin?

(Luettu 1694 kertaa)

rasmus80

• Aloittelija
    • Profiili
viikon/parin kesälomareissu jonnekin?
« : 22.05.2018, 21:00:16 »
Tekisi mieli lähteä reissuun kesälomallani (22.6-29.7 välillä, ehkä pari viikkoa), mutta matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen 38-vuotias akateeminen mies, jolla on ihan töidenkin puolesta tutkijan sydän, eli seikkailumieltä löytyy :) Lisäksi olen rento, rauhallinen, luotettava ja hyvin erilaisiin tilanteisiin sopeutuva, joten olen varmaankin melko helppoa matkaseuraa. En ole ensisijaisesti etsimässä ainakaan puhdasta rantalomaa, vaan mieluummin ihmettelisin esimerkiksi kaunista luontoa, paikallista kulttuuria ja maistelisin hyvää ruokaa. Toki merenrantakin lasketaan ehdottomasti hienoksi luontokohteeksi, mutta en ehken viihdy ihan koko lomaa rannalla maaten. Yöelämässäkin voisin piipahtaa jos niikseen sattuu. Myös esim. pyörä/patikointireissut kiinnostavat. Matkan pituus ja kohde on vielä täysin auki, joten ehdota vapaasti jos sinulla on joku hieno mesta mielessä (Eurooppa on tuossa vain koska jotain piti valita):) Olen matkustanut n. 20 maassa, joten en ole ihan untuvikko, mutta minulle ei ole väliä kuinka kokenut matkailija sinä olet. Sen verran varovainen kuitenkin olen, että ehkä voisimme tavata ennen reissupäätöstä?

justatraveller9999

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: viikon/parin kesälomareissu jonnekin?
« Vastaus #1 : 14.06.2018, 14:20:56 »
Moi!

Kiinnostaisiko lähteä Indonesiaan heinäkuussa? Tein siitä oman aloituksen ja kerron mielelläni lisää itsestäni ja reissusuunnitelmistani mikäli kiinnostuit  :)

purpeli

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2018, 21:51:30 »
Moi!

Kiinnostaisiko lähteä Indonesiaan heinäkuussa? Tein siitä oman aloituksen ja kerron mielelläni lisää itsestäni ja reissusuunnitelmistani mikäli kiinnostuit  :)

Mitä osaa indonesiasta tarkoitit, sillä minä puolestani voin olla hyvinkin kiinnostunut, mikäli tarjous on avoimesti auki. Balilla pari kertaa käyty, sielläpäin vaihdossa ollessa että ehken sinne kuitenkaan enää jaksa., mutta jos muualle niin sitten.   

T. 39v mies.

justatraveller9999

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 20.06.2018, 09:28:19 »
Hei! Tein Indonesian reissusta oman aloituksen (viestiketjun) tänne pallontallaajien sivustolle. Luethan sen ja jos olet edelleen kiinnostunut niin kommentoithan siihen ketjuun :)