Reissu seuraa vailla minne vaan

(Luettu 1688 kertaa)

Emmi993

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Reissu seuraa vailla minne vaan
« : 25.06.2018, 09:40:12 »
Olen 25v nainen ja valmistuin sosionomiks joulukuussa. Nyt ois elämä auki ja intoo lähtee pidemmälle tai lyhyemmälle reissulle vaikka Aasiaan tai Afrikkaan tai oikeestaan minne vaan. Oon ollu vaihdossa jenkeia, aupairina Ausseis jolloin myös reppureissasin, Hollannis viime kevään ja Ugandas vietetty aikaa yhteensä 5kk. Afrikkaa tekis mieli nähdä lisää ja toisaalta Aasia on vielä koluamatta. Haluisin lähtee rennolla asenteella ilman suurempaa suunnitelmaa. Laita viestiä jos matkaseura kiinnostais.

Riinaaad

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Reissu seuraa vailla minne vaan
« Vastaus #1 : 12.07.2018, 00:43:01 »
Heippa! Itsellä samat suunnitelmat. Syksy auki ja olisi ihanaa lähteä jonnekkin päin maailmaa. Australiassa ja maltalla olen asunut. Nyt kiinnostaisi aasia ja indonesia ja miksei afrikkakin😁olen 21-vuotias

simppa98

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Reissu seuraa vailla minne vaan
« Vastaus #2 : 17.07.2018, 14:09:38 »
Täällä myös samat aikeet tämän vuoden lopusta/ensi vuoden alusta. Välivuosi olisi edessä ja ajattelin nyt toteuttaa pitkäaikaisen haaveen lähteä reissaamaan aasiaa, afrikkaa, australiaa tai indonesiaa noin kuukaudeksi. Matkaseuraa ei vaan kaveripiiristä meinaa löytyä, joten en oo uskaltanu enempää suunnitella ettei aivan liikaa innostu ;D
« Viimeksi muokattu: 18.07.2018, 13:38:04 kirjoittanut simppa98 »