Pariksi kuukaudeksi Brasiliaan

(Luettu 1093 kertaa)

jankkedinho

• Aloittelija
    • Profiili
Pariksi kuukaudeksi Brasiliaan
« : 22.07.2018, 10:07:33 »
Moi!
Ollaan lähdössä poikaystävän kanssa Brasiliaan pariksi kuukaudeksi syyskuusta lähtien.Suunnitelma on ottaa joku tukipaikka, missä meillä olisi asunto ja reissata sieltä käsin. Meillä ei oo ollut kauheesti esitietoa Brasiliasta, mutta ollaan yritetty sukeltaa internetin ihmeellisen maailman syövereihin, mutta kaivattais vielä vinkkejä hyvistä mestoista, mihin kannattaisi muuttaa, tietysti otetaan myös mielellään vastaan vinkkauksia reissupaikoista.

Meidän toiveena olisi:
- pieni kaupunki (about Helsingin kokoinen) rannalta
- aitoa meininkiä, mutta turvallista Brasilian mittapuulla
- ravintola ja kahvitarjonta vois olla sen verran laaja, että kasvisruokailijakin löytää itsellensä syötävää
- ei pelkkä turistikohde

Kiitos !    8)

musti

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Pariksi kuukaudeksi Brasiliaan
« Vastaus #1 : 23.07.2018, 10:11:13 »
Lungi brassi hehkuttaa Pernambucon osavaltion rannikkoa.

sle97

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.2018, 00:16:51 »
Ei kai tuon kokoluokan kaupungit koskaan ole pelkkiä turistikohteita? Heitetään vaikka Florianopolis tai Santos.
Air Condition Gypsy

romario

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 30.07.2018, 21:23:31 »
 Olen käynyt Brasiliassa 12 kertaa ja monet kaupungit on tullut käytyä läpi. Minulle tuli kanssa Santos mieleen yhtenä vaihtoehtona. Siitä on tosi lyhyt matka reissata Sao Pauloon, tosin se ei ainakaan minun suosikkipaikkoihin kuulu. Rioon on suhteellisen lyhyt matka ja siinä matkalla sinne on monia rantapaikkoja. Myös suomalaiskylä Penedo on kohtuullisen matkan päässä.
 Kaksi kuukautta on ihan hyvä aika viettää Brasiliassa ja siinä ajassa ehtii nähdä jo aika paljon. Jos otatte yhden tukipaikan ja sieltä käsin reissaatte, niin teille tulee turhan paljon kustannuksia majoittumisista. Välimatkat ovat pitkiä ja yhdessä päivässä ei kaukana käydä. Itse en ainakaan ottaisi asuntoa pitkäksi aikaa vuokralle.
 Heitän sellaisen idean, että lennätte johonkin Pohjois- tai Koillis-Brasiliassa, riippuen siitä, paljonko haluatte istua linja-autossa. Sieltä lähdette valumaan alaspäin omaan tahtiinne, niin ehditte kyllä aika pitkälle ja tulette näkemään paljon.