WH-reissu Australiaan 2018

(Luettu 537 kertaa)

riikkajulia

• Aloittelija
    • Profiili
WH-reissu Australiaan 2018
« : 29.07.2018, 11:51:49 »
Moikka!
Nyt olisi vihdoinkin mahdollista toteuttaa pitkään haaveiltu Australian reissu, mutta matkaseura vielä puuttuu. Yksin reissaamisesta ei vielä ole kokemusta, joten kaveri olisi mahtava saada, jos ei koko matkan ajaksi niin ainakin alkuun:)

Alustavana suunnitelmana olisi siis lähteä vielä tämän vuoden puolella, aikaisintaan lokakuussa ja viimeistään joulukuun alussa, ja tarkoitus olisi hoitaa 2. vuoden viisumiin tarvittavat työt heti alkuun mahdollisesti länsirannikolla ja jatkaa siitä itärannikon puolelle. Itse haen matkalta mahdollisimman paljon uusia kokemuksia, paikkoja, ihmisiä, kulttuuria, ruokaa, tekemistä ja myös ihan rentoutumista.
Olen kuitenkin rento ja joustava ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, joten matkaseuran sukupuolella, luonteella tai iällä ei ole niin väliä eikä mikään ole reissun suhteen vielä kiveen hakattua:)

Jos sinulla on samanhenkisiä suunnitelmia niin laita toki viestiä!

enni_s

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: WH-reissu Australiaan 2018
« Vastaus #1 : 08.08.2018, 01:29:02 »
Moikka!

Oon 21-vuotias joensuulainen ja lennän Sydneyyn 2. lokakuuta. Tarkotuksena ois mulla hankkii alkuun vaa turistiviisumi mut mahollisesti hankin WH:n jos tykkään paikasta ja haluun jäädä pidemmäks aikaa. Oon Sydneyssa varmaan 4 yötä, ja sit lähen reissaamaan rannikkoo ylöspäin. Minne lennät ensin? Meen kans yksin nii ois kyllä kiva törmätä jos satut lokakuussa tulemaan kanssa ja aikataulut natsaa 😊

Terkuin Enni