Halvimmat matkakohteet tänä vuonna maailmassa

(Luettu 1833 kertaa)

Artsi17

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Kiinnostaako matkustaa kohteeseen missä saa enemmän rahalleen vastinetta? Lue blogistani juttu "Halvimmat matkakohteet maailmassa tänä vuonna". http://www.rantapallo.fi/artsinmatkablogi/2018/09/14/halvimmat-matkakohteet-tana-vuonna-maailmassa/

conard

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Halvimmat matkakohteet tänä vuonna maailmassa
« Vastaus #1 : 16.09.2018, 13:38:34 »
Ihan klikkihuorausta nää artsin blogilinkit. "Blogista" löytyy vain linkki skyscannerin artikkeliin halvoista matkakohteista. Ilman käytännössä mitään omaa kontribuutiota asiaan. Kyseinen artikkeli ei itsessäänkään ole kovin kummoinen, ja on kirjoitettu tammikuussa 2018: https://www.skyscanner.fi/uutiset/vihjeet/halvimmat-matkakohteet-tana-vuonna

wellu1979

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 16.09.2018, 14:57:15 »
https://www.is.fi/matkat/art-2000005827529.html Iltasanomat oli vertaillut euroopan lentoja.

SunRiseGirl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 16.09.2018, 16:21:44 »
Mä en edes tällaisten aloitusten linkkejä klikkaille, koska mun mielestä keskustelupalstalla ei toimita näin. Katsoin myös eilen aloittajan muuta viestit ja kaikki muut samanlaisia aloituksia. Mun mielestä tällaiset mainostajat vois poistaa palstalta.

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #4 : 16.09.2018, 18:46:20 »
Omalla kokemuksellani Indonesia oli matkakohteena todella edullinen, joten kalliiden lentojen kevennykseksi kannattaa oleskella maassa ainakin sen 3-4 viikkoa. Parhaillaan menossa olevan reissun kokemuksella voin todeta, että Euroopan edullisin kohde on Kosovo. Siinä jää jopa Albania ja Serbia muille sijoille. Sitä paitsi todella mukava maa, jonne tällä hetkellä lentää edullisesti. Kannattaa kokeilla!
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

Purkka

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 16.09.2018, 21:04:31 »
No johan on listaus tuo Skyscannerin juttu. Argentiina? Halpa?  :o
Olisi mielenkiintoista tietää tämän jutun lähteet  ;D

Tulin myös suosittelemaan Kosovoa, kotiduin sieltä muutama päivä sitten ja maa oli todellakin positiivinen yllätys! Ehdottomasti halvin Euroopan maa missä ollut. Plussana vielä että valuuttana euro.

Artsi17

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 16.09.2018, 21:15:21 »
Ok, otan kritiikin vastaan. En sitten vinkkaa toisten tekemiin juttuihin jos se tuntuu niin pahalta. Kaikki eivät ole kokeneita maailmanmatkaajia joten uskoin jutusta olevan lukijoille hyötyä. Kaikki juttuni eivät ole toisten tekemiä, päinvastoin blogissani lähes kaikki jutut perustuvat omiin matkakokemuksiini. Välillä ajattelin jakaa muidenkin juttuja koska harvoin on itsellä mahdollisuus matkustaa.

Olen samaa mieltä Illusian kanssa, kaukokohteisiin kuten Indonesiaan kannattaa matkustaa useammaksi viikoksi niin hintaero tasottuu Euroopan kohteisiin nähden. Itse olen käynyt Balilla joka sekin on edullinen kohde vaikka turistikohde onkin. Hyvä tietää että Kosovon edullisuus. Ainakin Norwegian lennot ovat edullisia Pristiinaan, Kosovoon. Pitääpä muistaa ensi kesää varten.

otl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 17.09.2018, 09:16:15 »
Ok, otan kritiikin vastaan. En sitten vinkkaa toisten tekemiin juttuihin jos se tuntuu niin pahalta. Kaikki eivät ole kokeneita maailmanmatkaajia joten uskoin jutusta olevan lukijoille hyötyä. Kaikki juttuni eivät ole toisten tekemiä, päinvastoin blogissani lähes kaikki jutut perustuvat omiin matkakokemuksiini. Välillä ajattelin jakaa muidenkin juttuja koska harvoin on itsellä mahdollisuus matkustaa.

jotain tusina hölönpölöä ja pari affiliatelinkkiä seassa, semmosiahan ne sun blogitekstit on ollu. plussaa siitä että oot jaksanu kirjottaa originaalia sisältöä enemmän kun affiliatemarkkinoijat keskimäärin. lukiessa oon miettiny että tässä on varmaan affiliatemarkkinoija jolla on liikaa aikaa, kun omaa tekstiä on syntynyt noinkin paljon.

Artsi17

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 17.09.2018, 13:05:30 »
Ensinnäkin en ole vielä ottanut edes käyttöön affiliate-markkinointia. Tarkoitus oli tehdä blogiani tutuksi eli älä pelkää en siis saanut senttiäkään kirjoituksista. Otan mielelläni vastaan ehdotuksia mistä aiheesta kirjoitan.

Kaikki reissukokemukset blogissani ovat omiani. Pyrin antamaan ulkomaan matkoiltani  hyödyllisiä vinkkejä. Pari toisten tekemää juttua olivat vaihtelua blogiini. Minulla ainakaan ei ole varaa eikä aikaa jatkuvasti matkustaa, ehkä seuraavan kerran talvilomalla viikon reissu.

Kaukokohteista minua kiinnostaa Vietnam ja Filippiiinit, kummatkin ovat edullisia ja uusia kohteita minulle. Tosin silloin kannattaa olla reissussa ainakin pari viikkoa eli aikaisintaan ensi kesänä. Pidän siitä että maan turismi ja palvelut ovat kehittyneet ainakin jonkin verran.  Vähiten kehittyneet maat kuten Laos ym. eivät minua kiinnosta.

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 18.09.2018, 05:34:57 »
Ensinnäkin en ole vielä ottanut edes käyttöön affiliate-markkinointia. Tarkoitus oli tehdä blogiani tutuksi eli älä pelkää en siis saanut senttiäkään kirjoituksista. Otan mielelläni vastaan ehdotuksia mistä aiheesta kirjoitan.
Jos on tarkoitus tehdä blogia tunnetuksi, kannattanee varmaankin linkata ennemmin niihin omiin matkatarinoihin kuin täytejuttuihin. Muuten palaute voi olla aika ikävää - lukijat ovat kiinnostuneita omista kokemuksista, eivät linkeistä muille sivustoille (affiliatella tai ilman).

conard

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2018, 15:24:58 »
Saattaa myös herätä kysymys, miksi on matkablogi, jos ei ole mahdollisuuksia matkustaa ja tuottaa sinne sisältöä. Aika paljon on sellaista "neuvomista", että toistellaan yleisiä totuuksia paikoista, joissa ei olla itse oltu. Siitä on aika helposti pikemminkin haittaa kuin hyötyä.