Kaakkois-Aasiaa kiertelemään

(Luettu 848 kertaa)

MIPA

• Aloittelija
    • Profiili
Kaakkois-Aasiaa kiertelemään
« : 03.11.2018, 13:37:13 »
Moikka!

Haaveissa ois lähteä alkuvuodesta kiertelemään Kaakkois-Aasiaan, mutta omasta kaveripiiristä reissukaveria ei ole oikein löytynyt, enkä yksinkään haluaisi lähteä, koska matkustelukokemusta on sen verran vähän. Tarkkaa suunnitelmaa matkan suhteen ei vielä ole, mutta tarkoituksena ois lähteä helmi-maaliskuussa ja kierrellä reppureissu-tyylisesti ympäriinsä ainakin pari kuukautta. Olen siis 19-vuotias välivuodella oleva tyttö, joten ensi keväänä ois tosi hyvä sauma toteuttaa tällanen reissu. Jos sulla ois kiinnostusta tän tyyliselle reissulle niin laitahan viestiä 8)

Eve91

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Kaakkois-Aasiaa kiertelemään
« Vastaus #1 : 04.11.2018, 21:35:31 »
Mä oon tammikuun puolivälissä lähdössä kolmeksi viikoksi kiertelemään Thaimaahan. Oon menossa yksin mut itsellekin seura kelpaisi. Jos haluat liittyä seuraan niin laittele viestiä :)

mikkoranek

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2018, 11:02:14 »
Itse kans menossa samaan aikaa, jospa sitä matkan varrella törmäiltäis!  :P 8)
Kilpailuta 100€ - 1000€ pikavippi.

julle27

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 07.11.2018, 00:04:18 »
Moi. Täällä olisi myös yksi seuraa vailla oleva 19-vuotias tyttö, joka suunnittelee samoihin aikoihin matkaa. Itseä kiinnostaisi ainakin Thaimaa, Malesia ja Indonesia. :)

CitizenOfTheWorld

• Reissaaja
  • Rento jäbä, avoin kaikille matkavaihtoehdoille:)
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 09.11.2018, 12:05:32 »
Ottakaa mukaan jos kyytiin mahtuu? :) Siellä päin on myös tarkoitus vuodenvaihteessa olla ja yksin oon.. :)
Ei muuta kuin rokotukset check ja matkaan kohti tuntematonta ja seikkailuja:)