Matkasuunnitelmat ja -haaveet vuodelle 2019

(Luettu 5250 kertaa)

ashrak

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkasuunnitelmat ja -haaveet vuodelle 2019
« Vastaus #20 : 04.03.2019, 21:54:47 »
Huhtikuussa Roomaan... kesä vielä auki. Ehkä E-Afrikka ja Namibia. Toisaalta tekis mieli mennä vaan Aasian chillaamaan.  ::)

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #21 : 05.03.2019, 01:12:59 »
Lähden Lappiin kesällä 16 vuoden tauon jälkeen. Syksyllä jotain uutta sitten.

Tuuksää meille yöpyy?  ;D

Mä kävin jo Roomassa työmatkalla, seuraavaksi samanmoinen reissu Prahaan (yks päivä vapaata kiertelyyn) ja syksyllä lomalle Balille. Lapista Helsinkiin aina junalla, muuten valitettavasti ei aika riitä siihen.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #22 : 05.03.2019, 12:32:11 »
^

Mielessä on, jos vain satut reitille. Rovaniemellä aikanaan asuneena tykkään päästellä Väli-Lapin ohitse mahdollisimman nopeasti, jolloin ensimmäiset mahdolliset pysähtymisalueet saattaisivat ollakin korkeudellasi. Olen yhteydessä, jos onnistuu. Kai sauna löytyy?

Olin Roomassa reilu viikko sitten...  :D

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #23 : 07.03.2019, 00:49:08 »
Mielessä on, jos vain satut reitille. Rovaniemellä aikanaan asuneena tykkään päästellä Väli-Lapin ohitse mahdollisimman nopeasti, jolloin ensimmäiset mahdolliset pysähtymisalueet saattaisivat ollakin korkeudellasi. Olen yhteydessä, jos onnistuu. Kai sauna löytyy?

Mahtavaa! Ehkä täältä yks tai kaks saunaa löytyy  ;D

Miixwell

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #24 : 19.03.2019, 18:09:11 »
Kesällä olisi tarkoitus noin kuukaudeksi suunnata Eurooppaan temmeltämään. Reissun pääpaino on tällä kertaa kolmessa eri festarissa, joten niiden johdattamana tulee reitti luotua. Reissu alkaa Budapestista, jatkuu Balaton järvelle, josta pariksi yöksi Zagrebiin ja sieltä Splittiin. Päätepysäkki on Brysselissä tai Pariisissa, mutta Belgiassa pitää kuitenkin topata. Joten tuo Split - Belgia -väli on vielä suunnittelun alla!  :)

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #25 : 12.06.2019, 22:16:53 »
Vähän päivitystä. Viron moottoripyöräreissu on ajamista vailla valmis; Tallinna > Haapsalu > Hiidenmaa > Saarenmaa > Pärnu > Tallinna. Lauttaliput ja majoitukset on varattuna.
Lisäksi varasimme liiton mökin Tammisaaren lähettyviltä muutamaksi päiväksi. Kustavi ja Meri-Teijo saavat jäädä toiseen kertaan.
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #26 : 14.06.2019, 19:54:35 »
Lisää päivitystä. Tänään varmistui majoitus suomalais-bosnialaispariskunnan "retriitistä"  Vukov Konakissa, joten minulle avautuu mahdollisuus päästä vaeltamaan Sarajevon vuorille. Ou jee!
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

Miixwell

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #27 : 27.06.2019, 02:54:52 »
Kesällä olisi tarkoitus noin kuukaudeksi suunnata Eurooppaan temmeltämään. Reissun pääpaino on tällä kertaa kolmessa eri festarissa, joten niiden johdattamana tulee reitti luotua. Reissu alkaa Budapestista, jatkuu Balaton järvelle, josta pariksi yöksi Zagrebiin ja sieltä Splittiin. Päätepysäkki on Brysselissä tai Pariisissa, mutta Belgiassa pitää kuitenkin topata. Joten tuo Split - Belgia -väli on vielä suunnittelun alla!  :)

Tulin itsekin jakamaan vähän päivitystä omaan reissusuunnitelmaan. Sunnuntaina olisi siis lähtö Tampereen kentältä! Splitistä eteneminen ratkaistiin myös! Sinä päivänä, kun matkaseurani lähtee takaisin Suomeen, käyn itse Bosnia&Hertzegovinassa päiväretkellä. Seuraavana päivänä jatkan lentäen Stuttgartiin, josta maateitse Luxemburgiin yöksi. Alkuillasta bussilla Brysselin kautta Boomiin. Reilu viikko menee Boom - Bryssel - Antwerpen akselilla, jonka jälkeen vielä muutamaksi yöksi Amsterdamiin. Tasan kuukauden mittainen reissu tulossa siis!  8)