Reissu kaveria Aasiaan/Indonesiaan!

(Luettu 979 kertaa)

Karoliinareissussa

• Aloittelija
    • Profiili
Reissu kaveria Aasiaan/Indonesiaan!
« : 19.02.2019, 09:59:57 »
Olen 21-vuotias paljon reissannut pirtsakka tyttö, joka haluaisi lähteä kesällä/alkusyksystä reissuun. Reissukaveria ei kuitenkaan nyt omasta kaveripiiristä löydy, joten kokeillaan tätä kautta. Minua kiinnostaa Filippiinit, Bali, Kuala Lumpur, Singapore, Malesia, Vietnam ja olen todella avoin kaikille muillekkin ideoille! Matkan ajankohdalla tai pituudella ei minulle juurikaan ole väliä, mieluiten mahdollisimman pitkään!  :D Olen super sosiaalinen ja innokas kokeilemaan kaikkea, eli en jaksa maata pelkästään aurinkotuolissa. Hyvä ruoka, maisemat, kulttuuri, sukeltaminen, surffaus ja kaikenlaiset aktiviteetit ovat lähellä sydäntä.  Jos yhtään nappas niin jutskataan lisää!!
« Viimeksi muokattu: 19.02.2019, 10:29:26 kirjoittanut Karoliinareissussa »

reissarinalku

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Reissu kaveria Aasiaan/Indonesiaan!
« Vastaus #1 : 23.04.2019, 14:49:03 »
Moikka,
Näin sun viestin ja juuri omankin laitoin tonne palstalle :)
Näytti että meillä olis reissulla vähä niinkuin samat maat , ajankohta ja koko matkan idea samanlainen eli avoin ja kotiin tulopäivällä ei niin väliä :)
Olen sinua 2 vuotta nuorempi miehenalku ja hakemassa matkaseuraa enkä pervoilemassa täällä.
Voit lukea mun viestin täältä: http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=34994.0
Vastailehan kun ehdit :)

EMEM_

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Reissu kaveria Aasiaan/Indonesiaan!
« Vastaus #2 : 15.05.2019, 17:26:24 »
HEP!!! Joko löysit matkaseuraa? Mä oon 20v paljon reissannut tyttö ja haluisin lähtee kesäkuun lopussa, samat maat omalla listalla!!