Matkaseuraa kesälomareissulle?

(Luettu 1644 kertaa)

rasmus80

• Aloittelija
    • Profiili
Matkaseuraa kesälomareissulle?
« : 28.01.2019, 17:09:14 »
Tekisi mieli lähteä reissuun kesälomallani (kesä-elokuussa), mutta matkaseura kuitenkin puuttuu. Olen 38-vuotias mies, joka on jännä sekoitus seikkailumieltä ja introverttiutta :) Lisäksi olen rento, huumorintajuinen, luotettava ja hyvin erilaisiin tilanteisiin sopeutuva, joten olisin varmaankin melko helppoa matkaseuraa. Miinuspuolinani mainittakoon melkoisen korkea koulutasoni (johtaa joskus liialliseen miettimiseen) ja iän tuoma pienoinen mukavuuden halu (mm. nukkuminen makuusaleissa ei kiinnosta).

Matkallani haluaisin esimerkiksi ihastella kaunista luontoa, tutkia paikallisia rakennuksia, ihmetellä vierasta kulttuuria ja maistella hyvää ruokaa. En siis sinällään etsi rantalomaa, mutta toki merenrantakin lasketaan upeaksi luontokokemukseksi ja esim. kävely paljain jaloin hiekalla onkin aivan parhautta. Minua kiinnostavat myös aktiivisemmat pyörä/patikointireissut.  Yöelämässäkin voisin piipahtaa jos niikseen sattuu. Matkan pituus ja kohde ovat vielä täysin auki, joten ehdota vapaasti jos sinulla on mielessäsi joku hieno mesta. Tai etsitään yhdessä joku kiva kohde :) Olen matkustanut n. 20 maassa, joten en ole ihan untuvikko, mutta minulle ei ole väliä kuinka kokenut matkailija sinä olet. Ehdota siis mitä mieleesi tulee, aikasen avoimin mielin olen liikenteessä :)
« Viimeksi muokattu: 28.01.2019, 20:24:18 kirjoittanut rasmus80 »

Promex

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Matkaseuraa kesälomareissulle?
« Vastaus #1 : 27.02.2019, 20:46:42 »

J
« Viimeksi muokattu: 28.02.2019, 19:09:52 kirjoittanut Promex »

Kesän86lapsi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 04.03.2019, 06:41:49 »
Moi. Kiinnostaisko lähtee 12 viikolla reissuun?

rasmus80

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 05.03.2019, 20:40:32 »
Moikka! Valitettavasti en pääse irtautumaan töistä viikolla 12  :( Muuten lähtisin reissuun kyllä mielelläni :)

reissujellona

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 07.03.2019, 20:49:24 »
Moi!
Täältä vois löytyä mielenkiintoinen akateeminen 35-vuotias paljon matkannut nainen mukaan jotain maailmankolkkaa ihmettelemään. Reissukohde ja ajankohta soviteltavissa. Laita viestiä, tutustutaan :)

rasmus80

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 09.03.2019, 16:51:44 »
Laitoin viestiä :)