Viikolla 12 lämpimään

(Luettu 837 kertaa)

Kesän86lapsi

• Aloittelija
    • Profiili
Viikolla 12 lämpimään
« : 03.03.2019, 09:28:11 »
Moi, olen 32-v nainen Pohjois-Savosta ja tahtosin lähtee lämpimään viikolla 12. Haastettaa yksin matkustamiselle tuo huono tai liki olematon kielitaitoni. Löytyiskö täältä matkaseuraksi 25-50-vuotias henkilö, jolla parempi kielitaito kuin minulla?
Reissulta haen tällä kertaa lähinnä aurinkoa, ulkona olemista ja rentoutta. Shoppailu ja hauskanpito käy kanssa, mutta ei ole se pääasiallinen ajanviete.

Maria88

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Viikolla 12 lämpimään
« Vastaus #1 : 07.03.2019, 19:22:25 »
Hei! Olen harkinnut lomamatkaa viikolle 12 mutta miehelläni tuli työesteitä eikä sen vuoksi pääse lähtemään. Minkälaista kohdetta olet miettinyt? Minulle sopisi joku kohtuullisen matkan päässä oleva kohde. Olen siis 30 vuotias nainen Oulusta. Minä haen lomalta etenkin rentoutumista, mutta haluan nähdä myös ympäristöä  :)

MATKAAN!

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Viikolla 12 lämpimään
« Vastaus #2 : 15.03.2019, 06:08:53 »
Moi. Lähden Hurghadaan 18.3 Joensuusta suoralennolla. Mies ei pääse lähtemään.
Sen suurempaa matkasuunnitelmaa ei , mutta kuninkaiden laaksossa ja snorklaamassa aion käydä.
 Ikää jo 63, mutta en ole mikään "kiikkutuolimummo" ja kun ensimmäistä kertaa sinne menen niin täytyyhän niitä maisemia vähän katsella eikä ainoastaan altaalla makoilla. Kielitaitoa on sen verran, ettei mua kameliin vaihdeta ;D