Nimen korjaus lentolippuun...

(Luettu 2305 kertaa)

Miimi12

• Aloittelija
    • Profiili
Nimen korjaus lentolippuun...
« : 08.05.2019, 14:51:23 »
Kokemuksia seuraavasta... Tein varauksen matkatoimiston nettisivujen kautta Qatar Airwaysin lennolle Thaimaahan. Huomasin lipun tulostaessani, että nimitietoihin tuli ainoastaan sukunimeni molempiin nimikenttiin (etunimi/sukunimi)
Onko ongelma? Uskallanko lähteä matkaan...vai mitä teen?!

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Nimen korjaus lentolippuun...
« Vastaus #1 : 08.05.2019, 15:11:08 »
Itse olen joskus tehnyt samantyylisen mokan Vietnam airlinesin kanssa. Soitin heille ja he kertoivat minulle puhelimessa miten toimitaan, että saatiin nimet oikein

Miimi12

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 13.05.2019, 10:11:28 »
Joo...olen yrittänyt olla yhteydessä sekä matkatoimistoon (Supersaver??!!) että lentoyhtiöön (Qatar A.) ...mutta matkatoimisto ei ole vaivautunut vastaamaan sähköpostiviestiini (?!) useasta yrityksestäni huolimattta!! Lisäksi puhelinkeskusteluni lentoyhtiöön johti ainoastaan toteamukseen, etteivät voi tehdä asialle mitään, koska varattu matkatoimiston kautta ja mahdollisen muutoksen voi tehdä heille ainoastaan varauksen tehnyt matkatoimisto, ymmärrän :)
Vaihtoehtoni on siis, jos ei matkatoimisto suostu vastaamaan sähköpostiin (puhelimitse en ole saanut heihin yhteyttä), mennä lentokentälle ja toivoa parasta...  :)
c'est la vie ... mutta vielä lähes viikko aikaa saada asiaan vastauksia, until...

iltsu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2019, 07:29:55 »
Minulle kävi täsmälleen samoin (Supersaver - Qatar Airways), enkä päässyt lennolle. Ilmeisesti Supersaverilla on joku asetus, että automaattinen täyttö saattaa toimia noin. Tosi kurja tilanne ja toivon tosissaan, että saat asian järjestymään.  Mutta kannattaa varautua, ettet matkaan pääse (eikä sitten paluukaan ole voimassa). Jos yhtään lohduttaa, et ole ainoa...

Miimi12

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2019, 15:51:19 »
Nyt saattoi käydä tsäkä tämän casen osalta ;D
Tuli sähköpostia matkatoimistolta, että menolento peruttu ja ehdottivat uutta reititystä/aikataulua🙄. Vaihtoehtona, mikäli ei käy, ehdottivat rahojen palauttamista😁... Taidan tarttua😇

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.2019, 18:51:59 »
Juu et olisi koneeseen päässyt...Toisaalta kerran kaveri kertoi jutun että olis päässyt Las Palmasiin vaimon passilla...mutta takaisin ei enää päässyt...no oli siinäkin sukunimi lentolipussa oikein