Elokuussa reissukaveriksi

(Luettu 742 kertaa)

esmes

• Aloittelija
    • Profiili
Elokuussa reissukaveriksi
« : 26.06.2019, 12:29:15 »
Heips!

Täällä parikymppinen likka etsii kaveria reissulle. Haaveissa olisi Serbiassa Belgradin kaupunki ja siintä naapurista löytyy Montenegro, joka myös kiinnostaisi...
Ajatuksena oli, että voisi etsiä halvat lennot sinne suuntaan ja liikkua vaikka maasta toiseen bussilla/junalla.
Tosiaan olen joustava, eli jos susta olisi mun reissukaveriksi, niin voidaan katella yhdessä tarkemmin että minne mentäis ja miten.
Olen rento ja avoinmielinen, reissussa tykkään tutkia ja ihmetellä kaupunkia ja paikkoja, katsoa mitä paikalliset tekee. Tykkään käydä kahviloissa, ravintoloissa ja välillä istahtaa drinksulle, mutta nämä kaikki onnistuu pienellä budjetilla, ei tarvi mennä 5 tähden pöytäliinapaikkoihin.
Juhliminen käy mulle, en ole mikään hirmubilettäjä mutta silloin tällöin on kiva käydä tanssahtelemassa ja tutkimassa paikallisia menomestoja ja nautiskella juomista. (Itse olen baarimikko joten olen aina innoissani etsimässä kivoja cocktail paikkoja)

Pistä viestiä jos kiinnostaa!!  :) Reissun kesto olis varmaan 1-2 viikkoa

kekkuliini

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Elokuussa reissukaveriksi
« Vastaus #1 : 09.07.2019, 11:07:37 »
Moikka! Sattuisin olemaan elokuussa Montenegrossa, olen sua kyllä vanhempi, 43v nainen. Jos kuitenkin matkaseura kiinnostaa, laitathan viestiä :) Ajattelin varata majoituksen piakkoin.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2019, 13:13:47 kirjoittanut kekkuliini »