Pistelee vihaksi ihmiset jotka huvikseen kiertävät maailmaa ja nukkuvat hostelleissa koska se on niin ihkun halpaa vaikka varaa olisi parempaankin, JA haluavat vielä häätää toiset pois sieltä yhteismajoituksesta jos toiset sattuvat nukkuessaan pitämään meteliä. Se joka ei normaalin ihmiselon kaikkia puolia siedä, menköön nukkumaan vaikka katuojaan minun puolestani.
Ja höpön höpön! Olen viettänyt vuosia elämästäni dormeissa ja koska dormiin pukkaavat juuri ne, jotka haluavat pääasiallisesti vain sänkypaikan, kunnon uni heille suotakoon. Ihmeellinen ajatus, että jos nukkuu hostellissa halvalla halutakseen säästää rahaa, pitäisi heidän mielummin mennä katuojaan kuin kestää häiritsevää käytöstä, tahantonta tai ei. Voin kertoa himpsulle, ettei se dormi, yllätys, yllätys, ole ilmainen. Sekin maksaa rahaa.
En nyt tarkoita pientä kuorsausta, vaan ikkunoita helistävää, ukkosta muistuttavaa karjuntaa, joka kuului alakerran respaan asti. Jos dormissa on 8 ihmistä, ja 7 heistä valvoo yhden ihmisen kuorsauksen vuoksi, ei se ole normaalia "ihmiselon kaikkia puolia". Eräs dormin tyypeistä herätti kuorsaavan tyypin
neljä kertaa yön aikana.
Kuorsaan varmasti joskus itsekin, ja ehkä se häiritsee jotakuta herkkäunista, mutta valituksia ei ole vielä tullut. Normaali kuorsaus tms. on ihan ok. Samanlailla olen itse ottanut oman huoneen, jos olen ollut vaikkapa kovassa flunssassa ja tiedän, että niistän/yskin/aivastelen pitkin yötä. Se kuuluu mielestäni normaalin ihmisen käyttäytymissääntöihin.