Syksyn reissuun seuraa Aasia / Etelä- tai Väli-Amerikka

(Luettu 370 kertaa)

A. Kiilari

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Moikka,

Ajattelin ottaa irtioton arjesta ja lähteä (jo) syyskuun alkupuolella reissuun. Kohteen valitsen lämpötilan ja rennon fiiliksen mukaan - tarkoitus on myös kierrellä jonkin verran ympäriinsä. Aasia ja Väli/Etelä-Amerikka voisivat tulla kyseeseen. Vaikka ajatus on lähteä jo varsin pian, niin mukaan ehdit myöhäisemmälläkin lennolla  :). Paluuta olen suunnitellut vuodenvaihteen tienoille.

Itse olen reilu ja toiset huomioon ottava 35v mies (matkakumppanin sukupuolella ei ole minulle merkitystä). Olen kauppiksen käynyt yrittäjä, mutta se ei tee minusta tiukkapipoa, vaan päinvastoin. Matkailijana olen melko kokenut ja siksi myös melko ennakkoluuloton. Olen huomannut, että viihdyn parhaiten kohteissa, joissa ei ole paljoa turisteja. Myös matkalla tykkään aktiviteeteistä. Liikuntamuodoista vaellus, pyöräily ja jooga ovat helppoja matkaharrastuksia - surffauskin sujuu joten kuten. En odota, että teemme matkalla kaiken yhdessä tai että edes majoittuisimme joka yö samalla paikkakunnalla, vaan jaamme kokemuksia lounaan tai päivällisen yhteydessä, jos olemme muuten touhunneet omia juttujamme.

Laita koodia, jos ajatuksia heräsi!  :)

nixuu

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Syksyn reissuun seuraa Aasia / Etelä- tai Väli-Amerikka
« Vastaus #1 : 14.08.2019, 05:28:37 »
Moi, harmi kun oma Euroopan ulkopuolinen reissu on suunnitteilla vasta ensi vuoden puolella, muutoin olisi kiinnostanut tunnustella, olisiko löytynyt yhteistä säveltä matkailuun  :) Mukavaa reissua kuitenkin!