Nimet vaarin pain

(Luettu 995 kertaa)

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Nimet vaarin pain
« : 28.08.2019, 19:54:01 »
Huomenna SASn lento
olen idioottina ostanut lipun niin etta nimet ovat vaarin pain (etunimi sukunimi).

Mita mielta olette, kannattaako yrittaa selvittaa asiaa tassa vaiheessa netin soiton kautta vaiko huomenaamulla kentalla?....  [hakkaa paata seinaan.....]...... onko mitaan toivota, vaiko onko jo tuhoon tuomittua
jos on, kannattaako ostaa jo nyt joku lippu, vaiko kentalta yrittaa tms....?  saako mitaan saalipisteita kentalla.....?

brasileira

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Nimet vaarin pain
« Vastaus #1 : 29.08.2019, 12:07:29 »
kay syomassa kalakukkoa ja palaa asiaan sen jalkeen.

p.s. tehdaan tasta oikeasti kiva palsta.

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2019, 19:40:58 »
Noh niin, kalakukkoon en koske mutta muille, jos tulee samankaltaista kokemusta.

SASilla oli mielestani miellyttava ja asiallinen ote asiaan. Sanoivat etta jos lento on schengen alueelle, ei ongelmaa eika kuluja. Sen sijaan jos on schengening ulkopuolelle, joudutaan tekemaan nimenmuutos, joka sitten maksoi e65. Soittivat jonnekin keskukseen, jossa sen tekivat. Jos kentalla olisi ollut kiire, ja olisivat joutuneet sen itse tekemaan siina, olisi tullut viela e20 lisakuluja paalle.

eli ei kannata ostaa uutta lippua, ei kannata hatoilla mutta kannattaa menna kentalle hyvissa ajoin. olin siella 2 h aiemmin, tosin asiaa hoitava henkilo ei ollut paikalla viela silloin, mutta muuten asia sujui hyvin.

brasileira

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.2019, 08:51:23 »
my bad ;D
luulin viestisi olevan vitsi, joten siksi typera kommenttini.

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 11.09.2019, 20:38:15 »
Siis kysymys oli tyhmempi kuin tyhma kysymys...  ::)

selvennyksena, tiedan etta esim Ryanair rokottaa tallaisista ihan sikana, siksi panikoin, kun oli viela samana paivana toinenkin jatkolentokin. Jos nyt stokikseen olisin ollut pelkastaan menossa, eipa olisi ollut mitaan hamminkia. toisaalta saattaapi myos olla luonnekysymys....