Seuraa Espanjaan syyskuusta 2019 - kevääseen 2020

(Luettu 610 kertaa)

espanjanaurinko

• Vieras
Hei!

Etsin seuraa Espanjan Fuengirolaan ajalle: syyskuu 2019 - huhtikuu 2020. (Voit olla mies / tai nainen.)
Olen itse 32-vuotias nainen. Minulla on terveelliset elämäntavat eli en tupakoi ja muutenkin käytän alkoholia harvoin, liikun, sekä pyrin syömään terveellisesti. Olen myös perusluonteeltani luotettava, huumorintajuinen, kiltti, sosiaalinen ja rento. Rakastuin Espanjaan asuessani  yksin siellä syksyn 2018 ja nyt tekisi mieli lähteä uudestaan.

Aikomukseni on mennä autolla ja vuokrata asunto.  Autolla meneminen ei ole pakollista, mutta sen avulla pääsee kyllä liikkumaan eri tavalla myös kohteessa. Suomesta pääsee koko matkan turvallisia ja hyviä teitä ajamaan Fuengirolaan saakka.

En viihdy Suomessa, kun tulee pimeää ja kylmää. Itse aion Espanjassa olevan ajan opiskella etänä ja mahdollisesti tehdä myös töitä kohteessa. Opiskelen juridiikkaa ammattikorkeassa ja ajattelin aloittaa myös opiskelemaan espanjan kieltä omatoimisesti. Olisi hienoa osata espanjaa sujuvasti tulevaisuudessa.

Minulla ei ole lapsia tai lemmikkejä, joten on vaivatonta suunnitella omaa elämääni. Ystävilläni on jo perheet, joten olen aivan eri elämäntilanteessa ja sen vuoksi laitan ilmoitusta nettiin. Itse aion keskittyä opintoihin, oman ammattitaidon kerryttämiseen ja matkustelemiseen vielä ainakin muutamia vuosia.

Vapaa-ajallani tykkään liikkua ulkona, mennä rannalle, käydä konserteissa ja myös kulttuuri kiinnostaa yms. yms. kaikenlaista mukavaa tekemistä löytyy kyllä.

Hyvää kesää kaikille ja hyviä reissuja myös!

Tuohireppu

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Seuraa Espanjaan syyskuusta 2019 - kevääseen 2020
« Vastaus #1 : 16.09.2019, 15:15:33 »
Onko sulla jo asia järjestyksessä...? Olen itse lähdössä sinne myöskin ja autossa on tilaa. Laitoin oman ilmoituksen juuri äsken tuohon joten siitä lisätietoja.