Onko tämä enää omatoimimatkailijoiden foorumi?

(Luettu 885 kertaa)

pitulo

• Himoreissaaja
    • Profiili
Keskustelun uusimmista 10 viestistä puolet eli 5 hakee matkaseuraa! Herää kysymys, onko tämä enää omatoimimatkailijoiden foorumi vaiko muuttunut matkaseuraa hakevien palstaksi?
« Viimeksi muokattu: 01.09.2019, 16:04:09 kirjoittanut pitulo »

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Onko tämä enää omatoimimatkailijoiden foorumi?
« Vastaus #1 : 01.09.2019, 16:12:45 »
Niin muuttuu maailma, Eskoni. Eipähän ole ihan pakko kaikkien vielä olla Tinderissä.

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2019, 13:51:32 »
Matkavinkkien kysely muilta on niin mainstreamiä.
Todellinen ug-omatoimimatkailija ei tähän sorru, vaan etsii itse tietonsa ja reittinsä.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

Vandit

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2019, 19:58:37 »
Todellinen ug-omatoimimatkailija ei tähän sorru, vaan etsii itse tietonsa ja reittinsä.

Ai googlettaa jotain Thorn treetä tai tripadvisoria tai mitä näitä nyt on :D Kyl tosi uugee vaan ostaa menolipun kehitysmaahan ja lähtee summassa johonkin suuntaan mihin tuuli kuljettaa  8) Kännykkä jätettynä kotiin niin on riittävän old school.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2019, 20:00:34 kirjoittanut Vandit »

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.09.2019, 10:20:43 »

Ai googlettaa jotain Thorn treetä tai tripadvisoria tai mitä näitä nyt on :D Kyl tosi uugee vaan ostaa menolipun kehitysmaahan ja lähtee summassa johonkin suuntaan mihin tuuli kuljettaa  8) Kännykkä jätettynä kotiin niin on riittävän old school.

Ei kai kukaan ug-reissaaja mitään nettiä käytä? Kirjastossa selataan Matkalehden vuosikertoja 90-luvulta.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 04.09.2019, 07:12:56 »
Tämä foorumialusta on jo ihan retired, puhumattakaan sen käyttäjistä. Kysyttävää ei paljoa enää ole, uusia ihmisiä tänne ei tule ja jos tuleekin, niin vastaajia on koko ajan vähemmän. Samat keski-ikäiset pyörii.  :)

Jos nyt jotain oikeaa asiaa on, niin täältä saattaa edelleen saada vastauksia. Suurimmaksi osaksi se vain ei ole enää tarpeen, kun tieto löytyy muutenkin.

Itse en ole kyllä muuttunut matkailun suhteen paljoakaan näissä 14 vuodessa kun olen tänne kirjoitellut. Resurssit on toki parantuneet ja matkat ulottuvat kauemmaksi kuin viime vuosikymmenellä. Halvalla mennään edelleen, viittä tähteä ja löungejä vältellen.