Reppureissu Aasia/Oseania 2020

(Luettu 412 kertaa)

manda_

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Reppureissu Aasia/Oseania 2020
« : 07.09.2019, 19:10:44 »
Hei! Olen 27 v nainen ja lähdössä pariksi kuukaudeksi reissuun talvella tai keväällä 2020. Kaakkois-Aasia ja Oseania kiinnostavat tällä hetkellä eniten, myös eksoottisemmat saarivaltiot. Tarkempi matkareitti on vielä mietinnässä ja olen avoin eri vaihtoehdoille. Olisi kiva löytää joku samanhenkinen reissukaveri mukaan matkalle tai osaksi sitä.
Reissussa erilainen paikalliseen luontoon ja kulttuuriin liittyvä tekeminen kiinnostaa. Etenkin sukellus, snorklaus, unesco- ja historiakohteet, vaellus, roadtripit ja erilaisille retkille osallistuminen ovat itselle mieleisiä. Välillä on kiva ottaa rennosti rannalla ja uida. Aiemmilla reissuilla eniten ovat viehättäneet vähän syrjäisemmät ja luonnonläheiset paikat, joissa ei ole liikaa turisteja. Myös kaupunkikohteet kiinnostavat sopivissa määrin vastapainona. Matkaseurana olen positiivinen, rauhallinen ja seikkailuhenkinen. Reissussa voidaan viettää sekä yhteistä että omaa aikaa, eli kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä. Matkaseuran ikä voisi olla n. 20-35 v mutta ei ole niin tarkkaa.
Reissun ajankohta on itselleni keväällä aika joustava ja siitä voidaan sopia yhdessä. Aikaisin mahd. lähtöpäivä joulukuun puolivälistä lähtien. Jos olet kiinnostunut samantapaisesta reissusta, laita yv:tä tai s-postia.